بهترین رستورانها در خیابان جردن


خیابان جردن یکی از خیابانهای شمال تهران و مورد علاقه جوانان می باشد در...
خیابان جردن یکی از خیابانهای شمال تهران و مورد علاقه جوانان می باشد در این خیابان علاوه بر مراکز خرید رستورانهای خوبی هم وجود دارد .بهترین رستورانها در خیابان جردن یکی از گزینه‌های جذاب برای رستوران‌گردی و صرف اوقاتی خوش با خانواده و دوستان به‌بهانه‌ی صرف غذاست. کیفیت این غذای این رستوران‌ها آن‌ها را به […] نوشته بهترین رستورانها در خیابان جردن...

خیابان جردن یکی از خیابانهای شمال تهران و مورد علاقه جوانان می باشد در این خیابان علاوه بر مراکز خرید رستورانهای خوبی هم وجود دارد .بهترین رستورانها در خیابان جردن یکی از گزینه‌های جذاب برای رستوران‌گردی و صرف اوقاتی خوش با خانواده و دوستان به‌بهانه‌ی صرف غذاست. کیفیت این غذای این رستوران‌ها آن‌ها را به گزینه‌هایی عالی تبدیل کرده است و بسیاری از افراد در هر جای تهران که باشند این رستوران‌ها را به‌عنوان مقصد انتخاب می‌کنند.

رستوران شاندیز جردن

اگر اهل کباب هستید، مخصوصاً شیشلیک، در انتخاب این رستوران شک نکنید؛ یکی از بهترین شیشلیک‌های تهران را در شاندیز جردن پیداخواهید کرد. بین اینکه این رستوران بهترین رستوران جردن است یا نه اختلاف وجود دارد، اما قطعاً یکی از شلوغ‌ترین رستوران‌های این منطقه به شمار می‌رود.منوی رستوران شاندیز جردن تنوع بالایی ندارد؛ اگر اهل کباب نیستید، انتخاب‌های شما می‌تواند بین خوراک گردن، خوراک کتف و خوراک ماهیچه خلاصه شود؛ اما توصیه‌ی ما این است که از کباب‌های شاندیز به‌راحتی عبورنکنید.رستوران شاندیز جردن جزو رستوران‌های به‌نسبت گران محسوب می‌شود، اما با وجود قیمت نسبتاً بالای غذای رستوران شاندیز جردن، کیفیت غذای آن قطعاً شما را راضی خواهد کرد.
آدرس رستوران شاندیز جردن: بلوار آفریقا (جردن)، بلوار صبا، پلاک ۳۴.

بهترین رستورانها در خیابان جردن

بهترین رستورانها در خیابان جردن

رستوران گشت

رستوران گشت یکی از بهترین رستوران‌های جردن است که منوی نسبتاً جذابی هم دارد. جدای از غذاها و پیش‌غذاهای مختلف و متنوع، این رستوران غذای گیاهی هم دارد؛ اگر گیاه‌خوار هستید، می‌توانید به‌راحتی به این رستوران اعتماد کنید و از ساندویچ‌های گیاهی آن لذت ببرید.جذابیت منوی این رستوران به تنوع سبک غذایی آن محدود نمی‌شود؛ در منوی رستوران گشت شما انواع ساندویچ گوساله، مرغ و تنوعی ازغذاهای محلی که با شکلی تازه و مدرن سرو می‌شوند پیدا خواهید کرد؛ ازجمله ساندویچ ریژاب، ساندویچ آبادان، ساندویچ کلوتا، ساندویچ هنگام، ساندویچ میانکاله، کل‌جوش وغیره.البته که نباید بی‌خیال نوشیدنی‌های رستوران گشت شوید؛ این رستوران یکی از متنوع‌ترین منوهای نوشیدنی را در میان رستوران‌های تهران دارد. پیشنهاد ما این است که قبل از اینکه به سراغ منوی نوشیدنی‌های این رستوران بروید، انتخاب خود را محدود کنید، وگرنه کار دشواری برای سفارش نوشیدنی خواهید داشت.
آدرس رستوران گشت: جردن، خیابان گلفام، مجتمع امیر، طبقه زیر همکف.

بهترین رستورانها در خیابان جردن

بهترین رستورانها در خیابان جردن

رستوران کوبابا

این کافه‌رستوران یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوستداران غذای ملل و مخصوصاً غذاهای مدیترانه‌ای است. جدای از منوی غذای متنوع این رستوران، فضای داخلی آن به جذابیت‌های این رستوران افزوده است.منوی این رستوران به‌قدری جذاب است که هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد؛ بااین‌همه پیشنهاد ما این است که شاورماهای کوبابا را از دست ندهید. در کنار غذاها، توصیه می‌کنیم حتماً مزه‌های گرم و سرد کوبابا را هم امتحان کنید.این رستوران هم جزو رستوران‌های نسبتاً گران محسوب می‌شود، اما کیفیت غذای آن قطعاً شما را راضی نگه خواهد داشت.
آدرس رستوران کوبابا: بلوار آفریقا (جردن)، نبش کوچه‌ی گلخانه، پلاک۱.

بهترین رستورانها در خیابان جردن

بهترین رستورانها در خیابان جردن

رستوران گیلانه

گیلان مأمن غذاست و رشت هم شهر غذا. همین دو سال پیش بود که این شهر به‌همین بهانه در یونسکو ثبت شد. با این تفاسیر، گذشتن از کنارغذای گیلانی اصلاً ساده نیست. رستوران گیلانه یکی از بهترین رستوران‌های تهران است که غذای شمالی سرو می‌کند.در منوی پرطرفدارهای گیلانه کباب ترش گیلانه، جوجه‌ترش گیلانه و ماهی قزل‌آلای سرخ‌شده جای گرفته است. پیشنهاد ما این است که در کنار این غذاها دوغ محلی گیلانه را از دست ندهید.از منوی غذاهای پرطرفدار گیلانه که بگذریم، تنوع غذایی رستوران گیلانه بسیار چشمگیر است و می‌تواند ذائقه‌های مختلف را راضی نگهدارد؛ از انواع خورش‌های شمالی گرفته تا انواع پلوها و کته‌ها و غیره.
آدرس رستوران گیلانه: جردن، بلوار صبا.

بهترین رستورانها در خیابان جردن

بهترین رستورانها در خیابان جردن

رستوران ریحون

رستوران ریحون جردن یکی از نام‌های آشناست. این رستوران مدت‌هاست به خوشنامی معروف است و کیفیت آن را بسیاری تأیید می‌کنند. این رستوران سنتی طرفداران زیادی دارد و بسیاری افراد آن را به‌عنوان مقصد اول و آخر صرف غذا در رستوران می‌شناسند.
انواع غذاهای ایرانی و البته کباب جزو گزینه‌های اصلی کسانی است که به این رستوران سر می‌زنند؛ اگر اهل کباب نیستید، بهتر است بی‌خیال این رستوران شوید. در غیر این صورت مطمئن باشید، این رستوران شما را راضی نگه خواهد داشت؛ حتی با قیمت نسبتاً بالایش.
آدرس رستوران ریحون: جردن، خیابان کاج‌آبادی، پلاک ۱۸.

بهترین رستورانها در خیابان جردن

بهترین رستورانها در خیابان جردن
بهترین فست فود در جردن

رستوران باگت
باگت یکی از بهترین رستوران های جردن است. همان‌طورکه نام این رستوران تداعی می‌کند، مزیت باگت به نان‌های ویژه‌ای است که در ساندویچ‌ها و پیتزاهایش استفاده می‌کند.منوی رستوران باگت هم بسیار جذاب است؛ انواع پیتزاهای نان نازک، دیپ‌دیش، انواع ساندویچ و برگر و پیش‌غذا و نوشیدنی قطعاً می‌تواند نظر شما را جلب کند. پیشنهاد می‌کنیم مرغ‌های سوخاری چندتکه‌ی باگت، چیکن‌برگر،پیتزا سیراستیک و انواع بال‌های سرخ‌کرده‌ی آن را از دست ندهید.
آدرس رستوران باگت: جردن، بلوار گلشهر، پلاک ۲.

بهترین رستورانها در خیابان جردن

بهترین رستورانها در خیابان جردن