حمایت رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از گفت وگوهای میان دولت افغانستان با طالبان


حمایت رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از گفت وگوهای میان دولت افغانستان با طالبان

شفقنا – رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز پنجشنبه در سفری از پیش اعلام نشده وارد کابل شد و با اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در خصوص پایان جنگ در این کشور گفت و گو کرد. به گزارش شفقنا از ایرنا  به نقل ازشبکه خبری ای بی سی نیوز آمریکا، دفتر اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد: […]

حمایت رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از گفت وگوهای میان دولت افغانستان با طالبان

شفقنا – رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز پنجشنبه در سفری از پیش اعلام نشده وارد کابل شد و با اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در خصوص پایان جنگ در این کشور گفت و گو کرد.

به گزارش شفقنا از ایرنا به نقل ازشبکه خبری ای بی سی نیوز آمریکا، دفتر اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان در بیانیه ای اعلام کرد: ژنرال «مارک میلی» در دیدار با غنی از گفت وگوهای میان دولت افغانستان با گروه طالبان حمایت کرده است.
دراین بیانیه آمده است: رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا همچنین درخصوص راههای دستیابی به پایان مسالمت آمیز جنگ در افغانستان با رئیس جمهوری گفت و گو کرد.
دفتراشرف غنی جرئیات بیشتری در خصوص این دیدار اعلام نکرده است.
۲۰ دسامبرگذشته یک مقام آمریکایی درپنتاگون از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر خروج حتمی ۱۴ هزار نیروی آمریکایی از افغانستان، خبر داد.
اعلام خبر خروج از افغانستان تنها با فاصله سه روز از نشست پنج جانبه گفت و گوهای صلح برای افغانستان که در ابوظبی با حضور نمایندگان گروه طالبان و کشورهای آمریکا، امارات متحده عربی، عربستان، پاکستان برگزار شد، واکنش های متفاوتی در منطقه و جهان داشت.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آمادگی ایران برای واردات 5 میلیارد دلاری از افغانستان