افزایش حملات به سوریه و مقابله آشکار با ایران سیاست جدید اسرائیل است


وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی افزایش حملات تجاوزکارانه به خاک سوریه را سیاست جدید اسرائیل اعلام کرد.

افزایش حملات به سوریه و مقابله آشکار با ایران سیاست جدید اسرائیل استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پُست، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد سیاست این رژیم در سوریه تغییر کرده است و حملات تجاوزکارانه به خاک سوریه با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

«یسرائیل کاتز» روز دوشنبه با بیان این ادعای مضحک و بی‌اساس که حملات متجاوزانه موشکی و هوایی شامگاه یکشنبه و بامداد دوشنبه رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در پاسخ به شلیک یک فروند موشک نیرو‌های ایرانی از خاک سوریه به بلندی‌های جولان اشغالی بوده است، مدعی شد: «این (حمله) ارسال پیام روشنی به ایرانی‌ها بود».

این مقام صهیونیستی در حالی شلیک موشک ایرانی از خاک سوریه به سمت سرزمین‌های اشغالی را بهانه تجاوز این رژیم به حریم هوایی و حاکمیتی سوریه اعلام می‌کند که پیش از این، مقامات ارشد رژیم صهیونیستی از جمله گادی آیزنکوت، رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود «طی سال‌های گذشته ما هزاران هدف در سوریه را بدون قبول مسئولیت مورد حمله قرار دادیم».

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در پاسخ به اینکه چرا رژیم صهیونیستی بر خلاف موارد پیشین رسماً مسئولیت حمله موشکی و هوایی بامداد دوشنبه به خاک سوریه را بر عهده گرفت، گفت: «سیاست (پیشین) تغییر کرده است، سیاست جدید مقابله آشکار با ایران است. هر زمانی که نیاز باشد این تنش را افزایش دهیم، افزایش می‌دهیم».

این مقام رژیم صهیونیستی در ادامه بار دیگر این توهم مقامات رژیم صهیونیستی را تکرار کرد که «ما اجازه نمی‌دهیم ایران موقعیت نظامی خود را در سوریه تقویت کند، هر کسی که به ما حمله کند، تاوان سنگین آن را خواهد پرداخت».

رژیم صهیونیستی روز گذشته و بامداد امروز به فاصله چند ساعت در دو نوبت به خاک سوریه حمله موشکی کرد که با عملکرد تحسین‌برانگیز پدافند هوایی ارتش سوریه تمام موشک‌های شلیک‌شده ساقط شدند و تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی عملا ناکام ماند.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استقبال اتحادیه اروپا از پیشنهاد آتش بس غزه