رزمی کاران آستارا در مسابقات کشوری 12 مدال کسب کردند


رزمی کاران آستارا در مسابقات کشوری 12 مدال کسب کردند

وحید خاصی پور شنبه شب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در چهارم و پنجم بهمن ماه با شرکت 800 ورزشکار از استان های مختلف در سالن ورزشی شهید چمران تهران...

وحید خاصی پور شنبه شب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در چهارم و پنجم بهمن ماه با شرکت 800 ورزشکار از استان های مختلف در سالن ورزشی شهید چمران تهران برگزار شد و ورزشکاران باشگاه المپیک آستارا به عنوان نماینده گیلان به سرمربیگری عبدالله نعمتی در آن شرکت کرده بودند.
وی بیان کرد: از آستارا سپهر سالمهر، عرفان قربانی نژاد، محمدرضا دهقان، علی ودودخواه، مبین دهبانی، هادی قنبری، عطا نثاریان، محمد حسین دوزنده، رضا باقری، اهورا مسعودی، عرشیا نعمتی و علیرضا تنظیفی در رده های سنی نوجوانان و جوانان مدال های طلا، نقره و برنر کسب کردند.
خاصی پور ادامه داد: تیم آستارا کاپ تکنیک مسابقات را به خود اختصاص داد و در رده بندی تیمی، استان های تهران، البرز و همدان به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را کسب کردند.
وی یادآور شد: بمناسبت دهه فجر حدود 80 برنامه ورزشی با همکاری هیات ها و باشگاه ها و 50 برنامه فرهنگی با همکاری سازمان های مردم نهاد در آستارا تهیه شده که مسابقات بین المللی کاراته ایران و آذربایجان و همایش پیاده روی خانوادگی از جمله آنهاست.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی با یک مقدار خلاقیت می تونی یک اثر هنری فوق العاده زیبا درست کنی !