معرفی لکسس LC 500 سری اینسپیریشن


معرفی لکسس LC 500 سری اینسپیریشن

سری اینسپیریشن جدیدترین عضو خانواده‌ی لکسس LC در آمریکا می‌باشد. این خودرو طی چند روز آینده در نمایشگاه شیکاگو 2019 معرفی خواهد شد و از ماه آوریل نیز با قیمت پایه‌ی 106210 دلاری وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد. از این خودرو تنها 100 دستگاه تولید خواهد شد. رنگ بدنه‌ی زرد فلیر به همراه عناصر فیبر... The post معرفی لکسس LC 500 سری اینسپیریشن...

سری اینسپیریشن جدیدترین عضو خانواده‌ی لکسس LC در آمریکا می‌باشد. این خودرو طی چند روز آینده در نمایشگاه شیکاگو 2019 معرفی خواهد شد و از ماه آوریل نیز با قیمت پایه‌ی 106210 دلاری وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

معرفی لکسس LC 500 سری اینسپیریشن
از این خودرو تنها 100 دستگاه تولید خواهد شد. رنگ بدنه‌ی زرد فلیر به همراه عناصر فیبر کربنی جلوپنجره و سقف بر ماهیت سفارشی این خودرو تأکید می‌کنند. تمامی خودروها به‌صورت استاندارد با رینگ‌های 21 اینچی عرضه می‌شوند.

معرفی لکسس LC 500 سری اینسپیریشن
داخل کابین LC 500 سری اینسپیریشن عناصر زرد رنگ آلکانترا روی درب‌ها بکار رفته و در داشبورد، کنسول مرکزی و جعبه‌داشبورد هم چرم و دوخت متضاد آن به چشم می‌خورد. این خودروی سفارشی همچنین با رکاب‌های داخلی فیبر کربنی که شماره‌ی خودروی تولیدی را نشان می‌دهد عرضه می‌شود.

معرفی لکسس LC 500 سری اینسپیریشن
مشتریان با خرید این خودرو مالک کیف چرمی لکسس هم خواهند شد که داخل یک کیف مسافرتی جادار تا می‌شود و جزئیات مربوط به آن را می‌توانید در تصاویر مشاهده فرمایید.


ازآنجایی‌که این خودروی سفارشی بر پایه‌ی مدل 500 معرفی شده بنابراین از همان پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 471 اسب بخار و گشتاور 540 نیوتون متر سود می‌برد. این نیرو از طریق گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب فرستاده می‌شود.

به خاطر اینکه تغییراتی فنی در سری اینسپیریشن رخ نداده بنابراین پرفورمنس این خودرو مشابه نسخه استاندارد بوده و شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت آن در 4.4 ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت آن نیز 270 کیلومتر در ساعت می‌باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وزیر صمت، خط تولید گیربکس شش سرعته را افتتاح می‌کند