فال روزانه؛ امروزت چطور می‌گذرد؟


فال روزانه سه شنبه 16 بهمن

فال روزانه؛ امروزت چطور می‌گذرد؟
فروردین / Aries

سعی کنید تندروی و بلندپروازی خود را فعلاً کنترل کنید. شاید خودتان ندانید، اما در اتوبان هستید و مثل یک رانندۀ مسابقه‌ای که تحت تاثیر کافئین باشد، به سرعت در حال راندن به سوی موفقیت هستید. وقت آن است که توجه بیشتری به تابلو‌های کنترل سرعت نشان دهید، آن‌ها برای محافظت از شما هستند. لازم نیست که کامل متوقف شوید، اما باید قدری از سرعت خود بکاهید و نفسی عمیق بکشید. امروز، نگران آن نباشید که چه کسی ممکن است از شما سبقت بگیرد.

اردیبهشت/ Taurus

امروز همه چیز به طرز نگاه شما برمی‌گردد، ولی ظاهراً در حاضر قدری کوتاه‌بین هستید. خیلی از چیز‌ها را طوری می‌بینید که دلتان می‌خواهد ببینید، ولی وقت آن است که افق دیدتان را گسترش دهید. موانعی که خودتان بر خودتان تحمیل کرده‌اید را کنار بزنید و دوستانتان را هم به این کار تشویق کنید. برای وقت‌گذرانی به جایی تازه برو، یا با کسی متفاوت صحبت کند. به خودت یادآوری کن که دنیا پر از آدم‌هایی است که تمام سعی‌شان را برای خوشحال بودن می‌کنند.

خرداد/ Gemini

امروز روز آرامی خواهد بود و خبری از بالا و پایین نیست. اما گرچه امروز هیجان برزگی در کار نیست، اما این احساس که اوضاع قرار است به شکل بزرگی تغییر کند، شما را رها نمی‌کند. طبق معمول، احساس شما کاملاً درست است. امروز، مثل آرامش قبل از طوفان است، پس خودتان را برایش آماده کنید. خیلی زود تحولات بزرگی در راه است!

تیر/ Cancer

در دام این فکر نیافتید که در خانه تنها ماندن، مایۀ ناراحتی است. تعهد‌های اجتماعی همواره آن چیزی نیستند که ادعا می‌شوند، شما نباید فقط برای اینکه در جمع باشید، یک دعوت را بپذیرید. تنهایی نعمتی است که باید الان قرد آن را بدانید؛ تنهایی باتری شما را شارژ می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بفهمید چقدر در زندگی خود اختیار دارید. هر کار دوست داری بکن!

مرداد / Leo

اجازه ندهید که گستاخی یک نفر موجب ناراحتی شما شود؛ هر قدر هم که روی مختان باشد مهم نیست. هر چه باشد، اگر بگذارید هر کس که از راه رسید، روحیۀ شما را به هم بریزد، هیچ وقت نمی‌توانید راحت باشید. این اواخر، تعداد زیادی افراد منفی‌باف و خودبزرگ‌بین دور و برتان بوده‌اند، اما همۀ این‌ها به زودی دستخوش تغییر خواهند شد. آن‌ها را از زندگیتان دور کنید و روی کسانی که زندگی را برایتان لذتبخش می‌کنند، تمرکز کنید.

شهریور/ Virgo

امروز هر کاری می‌کنید، چه خرده‌کاری، چه درس خواندن برای یک امتحان مهم یا ورزش، سعی کنید قدری عشق به آن وارد کنید. حتی اگر در حال حاضر در رابطه هستید یا اصلاً حال برقراری رابطه‌ای تازه را ندارید، نباید از دلربایی و زیبایی آدم‌هایی که امروز می‌بینید، چشم بپوشید. گرم گرفتن با دیگران ضرری ندارد و لبخند را به لبشان می‌آورد. نگران نباشید که آن فرد فکر کند قصدتان جدی است؛ فقط سعی کنید خوش بگذرانید و ارتباط برقرار کنید.

مهر/ Libra

اگر تلاش تازۀتان برای تماس با کسی از گذشتۀتان، نتایجی را که امید داشتید به همراه نداشت، ناامید نشوید. برخلاف شما، این فرد برای بازگشت آماده نیست. دلیل این موضوع ممکن است ارتباط کمی با شما داشته باشد، در نتیجه این موضوع را به خود نگیرید. این آدم مدتهاست که تاثیری روی حال شما نداشته و لازم نیست که الان این قدرت را به او بدهید. نگاهتان رو به جلو باشد. نباید منتظر کسی بمانید، برای شما تلاشی نمی‌کند.

آبان/ Scorpio

بازی ذهنی‌ای که در حال حاضر با فردی دیگر دارید، امروز به سرعت به راند آخر خود نزدیک خواهد شد؛ و با توجه به تعهد شما، عجیب نیست که مصمم هستید پیروز این بازی باشید. برای پیروزی باید همۀ ارادۀ خود را جمع کنید و از وسوسه‌هایی که سر راهتان قرار می‌گیرد، چشم‌‍پوشی کنید. اگر به خودتان استراحت دهید، ممکن است فرصت مهمی را برای جلو افتادن از دست بدهید. تمرکز خود را حفظ کنید و آنچه را که لایقش هستید به دست خواهید آورد.

آذر/ Sagittarius

فکر کردن دقیق به چیز‌ها فکر خوبی است، اما الان حواستان باشد که زیاد دچار شک و تردید نشوید. خلاقیت و ابتکار ممکن است زیر بار تجزیه و تحلیل زیاد از حد، له شوند. ستارگان در حال حاضر حکم به تصمیم‌گیری‌های سریع می‌کنند، در نتیجه وقتتان را برای فکر کردن بیش از حد هدر ندهید. در جمع، فکر بکر خود را بیان کنید و ببینید که استقبال از آن چطور است. سعی نکنید پیش از آنکه آن را عرضه کنید، بی‌نقص باشد.

دی/ Capricorn

ناگهان ظاهرتان خیلی برایتان مهم شده، اما چرا؟ آیا تحت تاثیر قرار دادن دیگران اینقدر برای شما مهم است؟ قبل از این که به این سوال جواب دهید، فکر کنید که چه آدم‌هایی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند. کسانی که خود را به زحمت نمی‌اندازند و به نظر می‌رسد که همه چیز را ساده می‌گیرند، مگر نه؟ دلیلش این است که تلاش نمی‌کنند. فقط زندگی می‌کنند؛ بنابراین اگر می‌خواهید در حال حاضر کسی را شدیداً تحت تاثیر قرار دهید، فقط کافیست خودتان باشید. صادق باشید. هیچ‌چیز تاثیرگذارتر از صداقت نیست.

بهمن/ Aquarius

هیچ کس از محدودیت خوشش نمی‌آید، چه ناشی از تنگی کفش‌ها باشد چه سفر در یک ماشین کم‌جا، و شما این خصیصه را بیش از همه دارید. در حال حاضر مبارزۀ شما با محدودیت فراتر از ناراحتی فیزیکی خواهد رفت و وارد قلمروی احساسی خواهد شد. شما در حال حاضر، اصلاً تحمل هر نوع محدودیت را ندارید و هر کس که بخواهد شما را محدود کند، پس می‌زنید. جلوی خودتان را نگیرید، اما سعی کنید تا جایی می‌توانید با سیاست و دیپلماسی رفتار کنید.

اسفند/ Pisces

البته که همۀ دوستانتان برایتان خاص هستند، اما در حال حاضر باید روی دوستانی که جایگاه‌های بالایی دارند تمرکز کنید. آن‌ها خبر‌هایی دارند و شاید یک فرصت تازۀ هیجان‌انگیز داشته باشند که شما باید راجعش بدانید. این به معنی استفاده از دیگران برای رسیدن به چیزی که می‌خواهید نیست و شما هم همچین آدمی نیست. معنایش این است که باید از اطلاعات خودمانی خبر داشته باشید و از آن‌ها به نفع خودتان استفاده کنید. این کار هیچ مشکلی ندارد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

واقعیت تکان‌دهنده درباره امنیت واتس‌اپ