رکوردشکنی پورشه 911 GT2 RS در رود آمریکا


رکوردشکنی پورشه 911 GT2 RS در رود آمریکا

پورشه به تور رکوردشکنی خود در آمریکای شمالی ادامه می‌دهد و این بار به پیست کوچکی در ویسکانسین با نام رود آمریکا رسیده است. هر فردی که با این پیست آشنا باشید می‌داند رود آمریکا طول نسبتاً زیادی دارد. علیرغم طول زیاد، رود آمریکا تنها 14 پیچ داشته بنابراین همان‌گونه که انتظار می‌رود با یک... The post رکوردشکنی پورشه 911 GT2 RS در رود آمریکا...

پورشه به تور رکوردشکنی خود در آمریکای شمالی ادامه می‌دهد و این بار به پیست کوچکی در ویسکانسین با نام رود آمریکا رسیده است. هر فردی که با این پیست آشنا باشید می‌داند رود آمریکا طول نسبتاً زیادی دارد. علیرغم طول زیاد، رود آمریکا تنها 14 پیچ داشته بنابراین همان‌گونه که انتظار می‌رود با یک مسیر بسیار سرعتی روبرو هستیم. پورشه می‌گوید مدل 911 GT2 RS با رانندگی دیوید داناهو توانسته یک طول این پیست 6.5 کیلومتری را در 2 دقیقه و 15.17 ثانیه طی کند. این زمان ثبت شده باعث می‌شود پورشه ادعای رکوردشکنی با خودرویی جاده‌ای و تولیدی در رود آمریکا را داشته باشد.

رکوردشکنی پورشه 911 GT2 RS در رود آمریکا
متوسط سرعت پورشه در این پیست حدود 173.8 کیلومتر در ساعت بوده است که سرعت قابل‌توجهی است زیرا اگرچه پیست موردبحث تنها 14 پیچ دارد اما نصف این پیچ‌ها کاملاً تیز بوده و زاویه‌ی 90 درجه یا بیشتر دارند. همچنین پورشه می‌گوید داناهو تنها پس از طی دو دور پیست این رکورد را ثبت کرده است. شرایط آبی و هوایی نیز پورشه را کاملاً یاری کرده و خودروی یاد شده نیز به لاستیک‌های جاده‌ای میشلین پایلوت اسپورت کاپ 2 R N0 مجهز بوده است.

رکوردشکنی پورشه 911 GT2 RS در رود آمریکا
اما پورشه با مدل 911 GT3 RS هم رکورد پیست رود آتلانتا را شکسته است. علیرغم اینکه خودروی GT3 RS قدرت کمتری داشته اما یک دور این پیست را در 2 دقیقه و 18.57 ثانیه طی کرده و تنها حدود 4 ثانیه فاصله با برادر پرقدرت خود داشته است.

رکوردشکنی پورشه 911 GT2 RS در رود آمریکا


پورشه از نسل جدید 911 در نمایشگاه لس‌آنجلس 2018 رونمایی کرد اما این خودروساز قطعاً نسل فعلی را به حاشیه نخواهد برد. حسی به ما می‌گوید که در ماه‌های پیش رو رکوردهای بیشتری توسط 911 GT2 RS ثبت خواهند شد.

[دانلود ویدئو]


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف شدید آکیو تویودا رئیس تویوتا با GR یاریس