مسی ژاپن، ششمین خرید تابستانی رئال مادرید


مسی ژاپن، ششمین خرید تابستانی رئال مادرید

تاکفوسا کوبو به رئال مادرید پیوست.

تاکفوسا کوبو به رئال مادرید پیوست.

به گزارش وبسایت نود، با اعلام رسمی باشگاه رئال مادرید، تاکفوسا کوبو پدیده 18 ساله فوتبال ژاپن به این باشگاه پیوسته و فصل آینده را در کاستیا پشت سر خواهد گذاشت.

کوبو که 10 روز قبل تولد 18 سالگی خود را جشن گرفت، در سال 2011 و زمانی که در عضویت کاوازاکی فرونتاله بود، به بارسلونا پیوست و بعد از پشت سر گذاشتن آزمون های لازم وارد لاماسیا شد. او در رده های سنی زیر 11، 12 و 14 ساله های بارسلونا بازی کرد اما به دلیل محکوم شدن بارسلونا در مقررات انتقال بازیکنان زیر 18 سال، نتوانست به بازی برای بارسا ادامه دهد و در سال 2015 به ژاپن بازگشت. کوبو در دوران حضور در بارسلونا درخشش خوبی داشت و از هم تیمی های خود لقب "مسی ژاپن" را دریافت کرده بود.

کوبو بعد از بازگشت از اسپانیا به تیم اف‌سی توکیو پیوست و بعد از یک فصل حضور قرضی در یوکوهاما اف مارینوس، برای فصل 2019 جی لیگ مجددا به توکیو بازگشت. او در فصل 2019 برای توکیو 16 بازی در تمامی رقابت ها انجام داده و 5 گل هم به ثمر رسانده است.

کوبو که سابقه بازی برای تمامی تیم های رده های سنی مختلف ژاپن را دارد، 5 روز قبل و در جریان دیدار دوستانه ژاپن برابر ال‌سالوادور نخستین بازی ملی خود را انجام داد. نام او در بین بازیکنان انتخاب شده جهت حضور در رقابت های کوپا آمریکا 2019 نیز به چشم می‌خورد.

در اطلاعیه سایت رئال مادرید از او به عنوان بازیکنی با تکنیک ذاتی و یک هافبک تهاجمی مستعد یاد شده که دید خوبی دارد و البته همواره نیم نگاهی به گلزنی نیز دارد. اما در این اطلاعیه توضیحی درباره مدت زمان این قرارداد ارائه نشده است. کوبو اکنون بعد از رودریگو، میلیتائو، یوویچ، هازارد و مندی به ششمین خرید رئال برای فصل 20-2019 تبدیل شده تا پرز نشان دهد به جز خریدهای گران قیمت، خریدن بازیکنان کم نام و نشان و ارزان را هم بلد است.

7712


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

علی دایی: به امید قهرمانی پرسپولیس در آسیا