گلایه از وضعیت ساختمان دادگستری ری


گلایه از وضعیت ساختمان دادگستری ری

شهرری - ایرنا - رییس دادگستری شهرستان ری گفت: وضعیت ساختمان دادگستری و شورای حل اختلاف شهرستان ری به هیچ عنوان برای مراجعه کنندگان و کارمندان مناسب نیست.

به گزارش ایرنا، رسول جلالی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان ری به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: قرار گرفتن ساختمان دادگستری شهرستان ری در کنار خط مترو و همچنین قدیمی بودن آن مشکلاتی فراوانی برای قضات، کارمندان و مراجعه کنندگان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ری از لحاظ جمعیت و وسعت از بسیاری استان‌های کشور بزرگ‌تر است، عنوان کرد: ساختمان ادارت این شهرستان باید در کنار افزایش جمعیت و توسعه آن نوسازی و بهسازی شود.

جلالی در ادامه به وضعیت ساختمان و کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان ری اشاره کرد و افزود: این شورا با دارا بودن ۱۰۰ کارمند و بررسی تمامی دعاوی زیر ۲۰ میلیون تومان در حوزه‌های مختلف قضائی از جمله مهریه، نفقه، چک باید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری توسعه پیدا کند.

وی یادآور شد: هم اکنون ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان ری در یک کوچه باریک و ساختمانی که آسانسور ندارد قرار گرفته است که به هیچ عنوان زیبنده مردم ولایت مدار این شهرستان نیست.

جلالی اضافه کرد: کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان ری با حجم کاری بالا هنوز از لحاظ استخدامی تکلیف مشخصی ندارند و در خصوص پرداخت حقوق نیز با مشکلات فراوانی روبرو می‌باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود از رضایت مردم شهرستان ری در خصوص سرعت و روند رسیدگی به پرونده‌هایشان اشاره کرد و گفت: رضایت نسبی مردم در اثر قضاوت دقیق قضات و دقت کارکنان دستگاه قاضی این شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، احمد اسماعیلی راد روز چهارشنبه به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در دادگستری شهرستان با رسول جلالی رییس دادگستری و حجت الاسلام علی ملکوتی دادستان شهرستان ری دیدار کرد.

یکم تا هفتم تیرماه بمناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

۳۲۱۸/‏/‏۶۱۳۹


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خودروی آلمانی محبوبی که جایش در بازار ایران بسیار خالی است /عکس