بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانش


جان کریستوفر (دپ دوم) با نام هنری جانی دپ ستاره مشهور هالیوود می باشد و...
جان کریستوفر (دپ دوم) با نام هنری جانی دپ ستاره مشهور هالیوود می باشد و از سال 1984 در عرصه بازیگری، تهیه کنندگی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی و موسیقی فعالیت دارد. برای آشنایی با بیوگرافی جانی دپ و مشاهده کارنامه هنری و عکس های متفاوت وی می توانید با ادامه با آرگا همراه شوید. بیوگرافی جانی دپ و تصاویر متفاوت وی در گذر زمان جانی دپ متولد 9 ژوئن...

جان کریستوفر (دپ دوم) با نام هنری جانی دپ ستاره مشهور هالیوود می باشد و از سال ۱۹۸۴ در عرصه بازیگری، تهیه کنندگی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی و موسیقی فعالیت دارد. برای آشنایی با بیوگرافی جانی دپ و مشاهده کارنامه هنری و عکس های متفاوت وی می توانید با ادامه با آرگا همراه شوید.

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانش

بیوگرافی جانی دپ و تصاویر متفاوت وی در گذر زمان

جانی دپ متولد ۹ ژوئن سال ۱۹۶۳ میلادی در شهر اوونزبروو، کنتاکی در ایالت متحده آمریکا می باشد.

پدر وی(جان کریستوفر دپ) مهندس شهر سازی و مادرش(بتی سو پالمر) یک خدمتکار ساده بوده است.

پرادرش دنیل رمانویس می باشد و دو خواهرش کریستی و دبی مدیر برنامه های وی هستند.

خانواده جانی دپ در زمان کودکی وی بسیار نقل مکان کرده اند، تا این که در سال ۱۹۷۰ میلادی در ایالت فلوریدا ساکن شدند و بعد از گذشت ۷ سال، والدین او در سال ۱۹۷۸ میلادی از یکدیگر جدا شدند و مادر وی با رابرت پالمر ازدواج کرد(همسر مادرش در سال ۲۰۰۰ میلادی از دنیا رفت).

جانی دپ در دوران کودکی به دلیل انبوه مشکلات خانوادگی، بارها دست به خودآزاری زده است و چندین زخم از آن زمان بر جای مانده است.

او در سن دوازده سالگی از مادرش یک گیتار هدیه گرفت و به این ترتیب جانی دپ با نواختن گاراژ راک(فرم های ابتدایی موسیقی راک) به عرصه موسیقی ورود پیدا کرد و در دوران دبیرستان و بعد از جدایی پدر و مادرش ترک تحصیل کرد و تصمیم گرفت که نوازنده راک گردد.

آغاز کار وی در این زمینه با گروه «بچه ها» بود و پس از مدتی با این گروه عازم لس آنجلس شد که در این زمان اسم گروه به «روش شش تیر»تغییر یافت، اما در همان ابتدای کار، این گروه منحل شد. پس از این اتفاق وی عضو گروه راک «سیتی انجلز» شد و به نوشتن ترانه آهنگ اندوه مرد جوان کمک کرد.

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشعکس کودکی جانی دپ

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشجانی کریستوفر

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشعکس جوانی جانی دپ

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشعکس جان کریستوفر

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشعکس جانی دپ

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانش

جانی دپ در تاریخ ۲۴ دسامبر سال ۱۹۸۳میلادی با لوری آن آلیسون( خواهر نوازنده و خواننده گروه) ازدواج کرد و به واسطه همسرش که چهره پرداز بود به نیکلاس کیج(بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان مشهور هالیوود) معرفی شد. جانی دپ و لوری آن الیسون بعد از گذشت دو سال یعنی در سال ۱۹۸۵ میلادی از یکدیگر جدا شدند.

او بعد از آشنایی با نیکالاس کیج، برای بازی در فیلم کابوس در خیابان الم انتخاب شد.

سپس وی در فیلم کوتاه «احمق ها» با شیریلین فن(بازیگر آمریکایی) آشنا شد، این دو به مدت سه سال نامزد بودند، اما این رابطه سرانجامی نداشت و منجر به جدایی شد.

جانی دپ در سال ۱۹۸۷ عهده دار نقش اصلی در سریال تلویزیونی شبکه فاکس به نام «خیابان جامپ شماره ۲۱» بود و به گفته خودش در این فیلم موفق شد با فردریک فورست(الهام بخش خود) همبازی گردد. بازی درخشان جانی دپ در این فیلم باعث شد تا به عنوان بازیگر نوجوان محبوب در اواخر دهه ۱۹۸۰ میلادی شناخته شود.

اولین تجربه وی در سینما در سال ۱۹۹۰ است که در فیلم «ادوارد دست قیچی» بازی کرد و تیم برتون کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت. موفقیت در این فیلم سبب همکاری طولانی مدت برتون با دپ در سال های پیش روی آن ها شد.
پس از آن جانی دپ با ایفای نقش های متعدد در فیلم های مهم کارنامه هنریش همچون چارلی و کارخانه شکلات سازی، دزدان دریایی کارائیب، آلیس در سرزمین عجایب، سوئیتی تاد، سایه های سیاه و … به موفقیت زیادی دست یافت و موجب شد تا از بازیگران سرشناس و بسیار موفق سینما هالیوود به شمار آید و عناوین وجوایز بی شماری از گلدن گلوب، اسکار، بفتا، انجمن بازیگران نمایش و غیره دریافت نمایید. همچنین به عنوان یکی از پولسازترین بازیگران آمریکایی شناخته شود.

آشنایی جانی دپ با وینونا رایدر در سال ۱۹۸۹ و در نمایش «توپ های بزرگ آتشین» اتفاق افتاد، البته این رابطه نیز تنها سه سال به طول انجامید و در نهایت منجر به جدایی شد.

بعد از گذشت یک سال از رابطه قبلی، جانی دپ به مدت چهار سال با کیت ماس(مدل مطرح انگلیسی) نامزد بود.

او برای بازی در فیلم «دروازه نهم» در سال ۱۹۹۸ با ونسا پارادیس(خواننده و بازیگر فرانسوی) آشنا شد، اما این ازدواج نیز علی رغم ۱۴ سال زندگی مشترک و با وجود داشتن دو فرزند به نام های «لی لی رز ملودی دپ» و «جان کریستوفر جک دپ سوم» در سال ۲۰۱۲ همچون رابطه های قبلی به جدایی ختم گردید.

وی با ایفای نقش در فیلم «خاطرات عجیب و غریب» در سال ۲۰۱۲ با امبر هرد ملاقات کرد و در تاریخ ۴ فوریه سال ۲۰۱۵ با این بازیگر و مدل مطرح آمریکایی ازدواج نمود و مدت زمان این ازدواج نیز کوتاه بود و در سال ۲۰۱۷ به طلاق انجامید.

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشعکس جانی دپ و همسر اولش لوری آن الیسون

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشامبر هرد و جانی دپ

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشجانی دپ در کنار همسر دومش امبر هرد

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشعکس جانی دپ و نامزدش

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشونسا پارادیس و جانی دپ

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشعکس جوانی جانی دپ و نیکلاس کیج

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشبیوگرافی جانی دپ و عکس وی با ظاهر متفاوت

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشعکس جدید جانی دپ در کنار هوادارش

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانش

در ادامه بیوگرافی جانی دپ می توانید با آثار سینمایی و تلویزیونی و همچنین جوایز وی بیشتر آشنا شوید.

فیلم های سینمایی جانی دپ

۱۹۸۴/ کابوس در خبابان الم (بازیگر) ۱۹۸۵/ استراحتگاه خصوصی (بازیگر) ۱۹۸۶/ خشم (بازیگر) ۱۹۸۶/ جوخه (بازیگر) ۱۹۹۰/ گریان (بازیگر) ۱۹۹۰/ ادوارد دست قیچی (بازیگر) ۱۹۹۱/ فردی مرده است: آخرین کابوس (بازیگر) ۱۹۹۲/ وسایل [فیلم کوتاه] (کارگردان) ۱۹۹۳/ چه چیزی گیلبرت گلیپ را آزار می دهد (بازیگر) ۱۹۹۳/ بنی و جون (بازیگر) ۱۹۹۳/ رویای آریزونا (بازیگر) ۱۹۹۴/ اد وود (بازیگر) ۱۹۹۵/ آخرین لحظه (بازیگر) ۱۹۹۵/ مرد مرده (بازیگر) ۱۹۹۵/ دون خوان دی مارکو (بازیگر) ۱۹۹۶/ مرد کن (بازیگر) ۱۹۹۷/ دانی براسکو (بازیگر) ۱۹۹۷/ شجاع (بازیگر و کارگردان و نویسنده) ۱۹۹۸/ ترس و نفرت در لاس و گاس (بازیگر) ۱۹۹۸/ لس آنجلس بدون نقشه (بازیگر) ۱۹۹۹/ دروازه نهم (بازیگر) ۱۹۹۹/ اسلیپی هالو (بازیگر) ۱۹۹۹/ همسر فضانورد (بازیگر) ۱۹۹۹/ منبع [مستند] (بازیگر) ۲۰۰۰/ شکلات (بازیگر و آهنگساز) ۲۰۰۰/ پیش از آغاز شب (بازیگر) ۲۰۰۱/ جهنمی (بازیگر) ۲۰۰۱/ مردی که گریست (بازیگر) ۲۰۰۱/ کوکائین (بازیگر) ۲۰۰۲/ گمشده در لامانچا [مستند] (بازیگر) ۲۰۰۳/ روزی روزگاری در مکزیک (بازیگر و آهنگساز) ۲۰۰۳/ دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه (بازیگر) ۲۰۰۴/ خوشبختی تا ابد (بازیگر) ۲۰۰۴/ در جستجوی سرزمین رویایی (بازیگر) ۲۰۰۴/ پنجره مخفی (بازیگر) ۲۰۰۴/ افسار گسیخته (بازیگر) ۲۰۰۵/ چارلی و کارخانه شکلات سازی (بازیگر) ۲۰۰۵/ عروس مرده (بازیگر) ۲۰۰۶/ دزدان دریایی کارائیب: صندوقچه مرد مرده (بازیگر) ۲۰۰۶/ دریایی عمیق [مستند] (راوی) ۲۰۰۷/ دزدان درایی کارائیب: پایان جهان (بازیگر) ۲۰۰۷/ سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت (بازیگر و آهنگساز) ۲۰۰۷/ نابودی یک رویا [مستند] (بازیگر) ۲۰۰۸/ گونزو: زندگی و کار دکتر هانتر اس تامپسون [مستند] (راوی) ۲۰۰۹/ دشمنان ملت (بازیگر) ۲۰۰۹/ تخیلات دکتر پارناسوس (بازیگر) ۲۰۱۰/ آلیس در سرزمین عجایب (بازیگر) ۲۰۱۰/ توریست (بازیگر) ۲۰۱۰/ وقتی تو غریبه ای [مستند] (راوی) ۲۰۱۱/ رنگو (بازیگر) ۲۰۱۱/ دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته (بازیگر) ۲۰۱۱/ خاطرات عجیب و غریب (بازیگر و تهیه کننده) ۲۰۱۱/ جک و جیل (بازیگر) ۲۰۱۱/ هوگو (تهیه کننده) ۲۰۱۲/ خیابان جامپ شماره ۲۱ (بازیگر) ۲۰۱۲/ سایه های سیاه (بازیگر و تهیه کننده) ۲۰۱۲/ کیت ریچاردز [مستند] (کارگردان) ۲۰۱۳/ رنجر تنها (بازیگر) ۲۰۱۴/ برتری (بازیگر) ۲۰۱۴/ عاج (بازیگر) ۲۰۱۴/ به سوی جنگل (بازیگر) ۲۰۱۵/ موردکای (بازیگر) ۲۰۱۵/ عشای شیطانی (بازیگر) ۲۰۱۵/ بازنده های یوگا (بازیگر) ۲۰۱۶/ آلیس آن سوی آینه (بازیگر) ۲۰۱۶/ جاوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها (بازیگر) ۲۰۱۷/ دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی گویند (بازیگر) ۲۰۱۷/ قتل در قطار سریع السیر شرق (بازیگر) ۲۰۱۸/ جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل والد (بازیگر) ۲۰۱۸/ کشتزارهای لندن (بازیگر) ۲۰۱۸/ پروفسور (بازیگر) ۲۰۱۸/ شهر دروغ ها (بازیگر)

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشگریم متفاوت جانی دپ در دزدان دریایی کارائیب

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانشهنرنمایی مارلون براندو و جانی دپ در فیلم «دون خوان دی مارکو»

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانش

سریال های تلویزیونی جانی دپ:

۱۹۸۵/ بانوی آبی (بازیگر) ۱۹۸۶/ خشم (بازیگر) ۱۹۸۷-۱۹۹۱/ خیابان جامپ شماره ۲۱ (بازیگر) ۱۹۸۷/ هتل (بازیگر) ۱۹۹۹/ نماینده دهکده دیبلی (بازیگر) ۲۰۰۰/ نمایش سریع (بازیگر) ۲۰۰۴/ پادشاه تپه (صداپیشه) ۲۰۰۹/ باب اسفنجی (صداپیشه) ۲۰۰۹/ شلوار مکعبی (صداپیشه) ۲۰۱۱/ زندگی خیلی کوتاه است (بازیگر) ۲۰۱۲/ مرد خانواده (صداپیشه)

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانش

برخی از جوایز مهم جوایز جانی دپ:

۲۰۱۲/ دریافت جایزه بهترین صداپیشه برای فیلم «رنگو» از جوایز برگزیده مردم در بخش صداپیشه انیمیشن محبوب ۲۰۱۱/ دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم موزیکال و کمدی «سوئینی تاد» از گلدن گلوب ۲۰۰۸/ دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش کمدی برای فیلم «دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان» از شبکه ام تی وی ۲۰۰۸/ دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش منفی برای فیلم «سوئینی تاد» از شبکه ام تی وی ۲۰۰۷/ دریافت جایزه بهترین بازی برای فیلم «دزدان دریایی کارائیب: صندوق مرده مرده» از شبکه ام تی وی ۲۰۰۷/ دریافت جایزه برای فیلم «دزدان دریایی کارائیب: صندوق مرده مرده» از جوایز برگزیده مردم در بخش ستاره مرد محبوب ۲۰۰۷/ دریافت جایزه برای فیلم «دزدان دریایی کارائیب: صندوق مرده مرده» از جوایز برگزیده مردم در بخش ستاره اکشن مرد محبوب و زوج محبوب و ستاره محبوب ۲۰۰۴/ دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم «دزدان دریایی کارائیب: نفرین ملوارید سیاه» از انجمن بازیگران نمایش

بیوگرافی جانی دپ و عکس های متفاوت وی در گذر زمان با همسرانش

ضمن سپاس از همراهیتان با این بخش، امیدواریم از مطالعه بیوگرافی جانی دپ و مشاهده تصاویر وی لذت برده باشید، همچنین برای آشنایی با بیوگرافی سایر بازیگران مطرح هالیوودی می توانید از قسمت عکس بازیگران دیدن نمایید.

منبع : آرگا

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید