اختصاص 14 میلیارد ریال به مرکز خدمات حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد/تلاش های ارزنده دولت در شرایط سخت


اختصاص 14 میلیارد ریال به مرکز خدمات حوزه های علمیه  کهگیلویه و بویراحمد/تلاش های ارزنده دولت در شرایط سخت

کلانتری با بیان اینکه در خصوص تکمیل فضاهای فرهنگی و دینی هرآنچه که در توان داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد، گفت: برای پیشرفت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان 14 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (۳ مرداد) با حسام افروز، معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور دیدار و گفت و گو کرد.

«حسین کلانتری» در این دیدار با بیان اینکه به جایگاه و اهمیت حوزه های علمیه واقف است، گفت: مهم ترین داشته های ما همین ها هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هر آنچه در این استان در خصوص حوزه های علمیه، مصلی ها، مراکز دینی و فرهنگی داریم را به برکت وجود و تلاش های آیت الله ملک حسینی می دانیم.

وی ابراز داشت: در خصوص تکمیل فضاهای فرهنگی و دینی هرآنچه که در توان داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد و برای پیشرفت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان ۱۴میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته می شود.

حجت الاسلام «حسام افروز»، معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور هم از توجه و نگاه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مراکز فرهنگی، حوزه های علمیه و مصلی ها تشکر کرد و گفت: در شرایط سخت کنونی که دشمنان برای ما به وجود آورده اند، دولت شرایط سختی را طی می کند و با این حال تلاش ها و اقدامات آن ارزنده است.

پایان پیام/82

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

همایش زن، خانواده و سبک زندگی و سبک زندگی اسلامی در آنکارا برگزار می‌شود