فلسفه طراحی لوگو شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان چیست؟ +اینفوگرافیک


فلسفه طراحی لوگو شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان چیست؟ +اینفوگرافیک

اینفوگرافیکی در خصوص فلسفه طراحی نشان خودروسازان مطرح جهان را مشاهده می‌کنید.

فلسفه طراحی لوگو شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان چیست؟ +اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر‌ کدام از ما هنگامی که نام یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان را می‌شنویم، چنانچه آن کمپانی دارای لوگویی شیک و منحصر به فرد باشد، به سرعت طرح و یا به اصطلاح لوگوی آن در ذهنمان نقش می‌بندد.

باید در نظر داشت زمانی که یک شرکت، نشانی را برای ثبت بر روی خودروهایش طراحی کرده، اگر آن نشان دارای ابعاد مختلفی از قبیل جذابیت، زیبایی و منحصر‌به‌فردی نباشد، نباید از مردم انتظار داشته باشد که نام و لوگوی آن شرکت در ذهن‌شان ثبت و ضبط شود.

بیشتر بخوانید: وسایل نقلیه الکتریکی تویوتا، میزبان المپیک ۲۰۲۰ توکیو

در ادامه اینفوگرافیکی در خصوص فلسفه طراحی نشان خودروسازان مطرح جهان را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...