اقامتگاه بومگردی خاطره لالجین


اقامتگاه بوم گردی خاطره استان همدان، شهر بهار، روستای آقبلاغ لتگاه قرار دارد. آقبلاغ لتگاه روستایی از توابع بخش لالجین همدان می باشد. این روستا در شمال غرب همدان و در شمال شرق لالجین واقع شده است و قدمت آن با توجه به آثار و اشیاء تاریخی به دست آمده، به 700 سال می رسد. […] نوشته اقامتگاه بومگردی خاطره لالجین اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی...

اقامتگاه بوم گردی خاطره استان همدان، شهر بهار، روستای آقبلاغ لتگاه قرار دارد. آقبلاغ لتگاه روستایی از توابع بخش لالجین همدان می باشد. این روستا در شمال غرب همدان و در شمال شرق لالجین واقع شده است و قدمت آن با توجه به آثار و اشیاء تاریخی به دست آمده، به ۷۰۰ سال می رسد. این بوم گردی با ظرفیت ۱۱۰ مسافر، دارا بودن ۸ اتاق و ۸ آلاچیق در محوطه و با فضایی کاملا سنتی و دلنشین، آماده ی پذیرایی از مسافران است. اقامتگاه بوم گردی خاطره دارای ۸ اتاق جهت اقامت گردشگران است. ۲ اتاق ۳ نفره فاقد توالت، ۲ اتاق ۳ تا ۴ نفره فاقد توالت، ۲ اتاق ۸ نفره فاقد توالت، ۲ اتاق ۷ نفره دارای توالت ایرانی و حمام اختصاصی و ۱ اتاق کاملا سنتی ۴ نفره می باشد که در تمامی فصول سال یک کرسی در آن قرار دارد. مسافران اتاق هایی که فاقد توالت هستند می بایست از ۲ سرویس بهداشتی که در حیاط تعبیه شده استفاده نمایند.

در این اقامتگاه یک کارگاه سفالگری با چند چرخ و یک کوره وجود دارد که مسافران می توانند بصورت رایگان در آن آموزش ببینند و آثاری که با دست خودشان خلق کردند به خانه ببرند. علاوه بر آن خانواده هایی که کودک به همراه دارند می توانند فرزندشان را به اتاق بازی کودکان ببرند و خودشان با خیال راحت به کارگاه سفالگری سر بزنند یا در محوطه اقاتگاه هوایی تازه کنند. سفره خانه ی بوم گردی خاطره با دمنوش های گیاهی و غذاهای سنتی از جمله آش رشته، آش کشک، انواع خورشت ها و کباب ها آماده ی پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. مسافرانی که تمایل به سفارش غذا در اقامتگاه را ندارند، می توانند از آشپزخانه عمومی استفاده کنند. از سایر امکانات و خدمات ارائه شده در این خانه بومی می توان به پارکینگ غیر مسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور و سیستم سرمایشی و گرمایشی ( بخاری گازی، پنکه، کولر آبی ) اشاره کرد.
امامزاده عسگر، کاروانسرای تاج آباد، امامزاده ابراهیم و عقیل، مسجد جامع مهاجران، پل تاریخی خانم کرپی، روستاهای حیدره قاضی خانی و وهنان از جمله جاذبه های گردشگری و طبیعت گردی شهر بهار می باشند.
پذیرش کودکان کمتر از ۶ سال رایگان و ۶ تا ۱۵ سال نیم بها می باشد.

اقامتگاه بومگردی خاطره لالجین

فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم :
فاصله تا مرکز شهر لالجین : ۹.۴ کیلومتر ( ۱۴ دقیقه )
فاصله تا مرکز شهر همدان : ۲۷.۷ کیلومتر ( ۳۱ دقیقه )
فاصله تا فرودگاه همدان : ۱۹.۴ کیلومتر ( ۱۷ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن همدان : ۲۵.۱ کیلومتر ( ۳۰ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری همدان : ۲۵.۱ کیلومتر ( ۲۵ دقیقه )
فاصله تا آرامگاه بابا طاهر عریان : ۲۸.۴ کیلومتر ( ۳۰ دقیقه )
فاصله تا آرامگاه شیخ محمد بهاری : ۱۶.۸ کیلومتر ( ۲۳ دقیقه )
فاصله تا بازار سنتی همدان : ۲۰.۴ کیلومتر ( ۳۳ دقیقه )
فاصله تا موزه مردم شناسی حمام قلعه : ۳۰.۶ کیلومتر ( ۳۴ دقیقه )
فاصله تا آرامگاه بوعلی سینا : ۲۸.۹ کیلومتر ( ۳۳ دقیقه )
فاصله تا برج تاریخی قربان : ۲۸.۴ کیلومتر ( ۳۲ دقیقه )
فاصله تا آبشار گنج نامه : ۳۶.۷ کیلومتر ( ۴۱ دقیقه )
فاصله تا دریاچه سد اکباتان : ۴۰ کیلومتر ( ۴۰ دقیقه )
فاصله تا تپه سیمین زاغه : ۳۵.۶ کیلومتر ( ۴۰ دقیقه )
فاصله تا غار علیصدر : ۶۹.۳ کیلومتر ( ۵۷ دقیقه )
آدرس: استان همدان ، شهر بهار ، روستای آقبلاغ لتگاه – ۵ کیلومتری لالجین (لاله جین)

اقامتگاه بومگردی خاطره لالجین
اقامتگاه بومگردی خاطره لالجین
اقامتگاه بومگردی خاطره لالجین
اقامتگاه بومگردی خاطره لالجین


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...