یکی از فرماندهان برجسته طالبان برای ولایت جوزجان کشته شد


یکی از فرماندهان برجسته طالبان برای ولایت جوزجان کشته شد

قاری عبدالله یکی از فرماندهان گروه طالبان در پاکستان از بین رفت گزارش ها می رساند که قاری عبدالله مشهور به اسدالله یکی از فرماندهان بر جسته تروریستان طالب برای ولایت جوزجان کشته شده است. محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی 209 شاهین در صحبت با خامه پرس گفت که قاری اسدالله فرمانده عمومی نام نهاد تروریستان طالب برای ولسوالی خم‌آب ولایت...

یکی از فرماندهان برجسته طالبان برای ولایت جوزجان کشته شدقاری عبدالله یکی از فرماندهان گروه طالبان در پاکستان از بین رفت

گزارش ها می رساند که قاری عبدالله مشهور به اسدالله یکی از فرماندهان بر جسته تروریستان طالب برای ولایت جوزجان کشته شده است.

محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی ۲۰۹ شاهین در صحبت با خامه پرس گفت که قاری اسدالله فرمانده عمومی نام نهاد تروریستان طالب برای ولسوالی خم‌آب ولایت جوزجان، که چندی قبل توسط حملات هوایی نیروهای امنیتی افغان در ولسوالی آقچه زخمی گردیده بود، روز گذشته در یکی از شفاخانه های پاکستان مربوط به آی اس آی از بین رفته است.

آقای رضایی افزود که اسدالله یکی از خطرناکترین فرماندهان گروه طالبان در ولسوالی خم‌آب و آقچه ولایت جوزجان بوده که در اکثر حملات تروریستی بر علیه مردم و نیروهای امنیتی ودفاعی در این ولایت نقش داشت که بعد از ۲۰ روز مریضی روز گذشته در پاکستان از بین رفت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیم های بانوان کابل و هرات حریفان شان را گل باران کردند