وزارت نیرو به دنبال تامین آب فضای سبز کلانشهرها از محل پساب


وزارت نیرو به دنبال تامین آب  فضای سبز کلانشهرها از محل پساب

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با تاکید بر اینکه تامین آب بوستان های تحت مدیریت شهرداری ها باید برپایه طرح سازگاری با کم آبی باشد، گفت:وزارت نیرو به دنبال تامین آب فضای سبز کلانشهرها از محل پساب...

قاسم تقی زاده خامسی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه در وزارت نیرو برنامه ای را دنبال می کنیم که تامین آب فضای سبز کلانشهرها از محل پساب ها باشد گفت:متاسفانه برخی از شهرداری ها آب شرب را به مصرف فضای سبز اختصاص می دهند.

وی تاکید کرد:وزارت نیرو جلسات زیادی با شهرداری ها برگزار و بطور مرتب این موضوع را پیگیری می کند اما متاسفانه هنوز برخی از شهرداری ها از آب شرب برای آبیاری فضای سبز اختصاص می دهند و این درحالی است که در همین شهر تهران یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب مصرف می شود که فقط ۲۰۰ میلیون متر مکعب آن برای فضای سبز به مصرف می رسد..

معاون آب و آبفای وزیر نیرو با اشاره به اینکه در تهران هم طی جلسات مرتبی که با شهردار داشته ایم اعلام کرده ایم که آبیاری فضای سبز باید از پساب ها تامین شود‌ اضافه کرد: در هیچ نقطه ای از جهان چنین حجمی از آب به فضای سبز اختصاص داده نمی شود پس باید در تهران این مشکل هرچه زودتر مرتفع شود.

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نظر یک عضو اتاق درباره عدم تعیین تکلیف تعطیلی شنبه‌ها