فروش یک ب‌ام‌و M5 نسل E39 کم‌کار، گران‌تر از M5 مدل 2019!


فروش یک ب‌ام‌و M5 نسل E39 کم‌کار، گران‌تر از M5 مدل 2019!

همهٔ نسل‌های ب‌ام‌و M5 همواره جذاب بوده‌اند اما دراین‌بین نسل E39 در بین طرفداران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و حتی هنوز هم بسیاری خواهان آن هستند؛ اما یافتن یک M5 E39 کم‌کار و تمیز کار چندان ساده‌ای نیست خصوصاً اگر به دنبال رنگ قرمز ایمولا باشید زیرا ب‌ام‌و تعداد کمی از M5 با این... The post فروش یک ب‌ام‌و M5 نسل E39 کم‌کار، گران‌تر از M5...

همهٔ نسل‌های ب‌ام‌و M5 همواره جذاب بوده‌اند اما دراین‌بین نسل E39 در بین طرفداران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و حتی هنوز هم بسیاری خواهان آن هستند؛ اما یافتن یک M5 E39 کم‌کار و تمیز کار چندان ساده‌ای نیست خصوصاً اگر به دنبال رنگ قرمز ایمولا باشید زیرا ب‌ام‌و تعداد کمی از M5 با این رنگ تولید کرده و امروزه خودروی بسیار کمیابی است.

فروش یک ب‌ام‌و M5 نسل E39 کم‌کار، گران‌تر از M5 مدل 2019!

حال اما یک دستگاه M5 نسل E39 کم‌کار با رنگ قرمز ایمولا برای فروش گذاشته شده است. این خودرو بسیار تمیز و کم‌کار بوده و واقعاً فوق‌العاده به نظر می‌رسد به‌گونه‌ای که تنها 15 هزار کیلومتر کارکرد دارد که با توجه به سنش هرگز عدد زیادی نیست؛ اما چنین ماشینی اصلاً ارزان نیست زیرا فروشنده برای آن مبلغ 150 هزار دلار را مطالبه کرده که تقریباً 50 هزار دلار از قیمت M5 صفرکیلومتر مدل 2019 امروزی بیشتر است! البته فروشنده خاطرنشان کرده که یافتن یک E39 قرمز ایمولا با چنین شرایطی بسیار دشوار است اما بااین‌حال قیمت درخواستی هنوز هم بیش‌ازاندازه به نظر می‌رسد.

فروش یک ب‌ام‌و M5 نسل E39 کم‌کار، گران‌تر از M5 مدل 2019!

تردیدی وجود ندارد که M5 E39 هنوز هم خودرویی باشکوه و فوق‌العاده به نظر می‌رسد. هرچند گرد پیری کاملاً بر چهرهٔ این ماشین نشسته است اما هنوز هم ترکیبی از وقار و خشونت در ظاهر آن احساس می‌شود. در این M5 برخلاف بسیاری از سدان‌های پرفورمنس مدرن هیچ لبهٔ تیز، رکاب‌های برجسته، بال‌های بزرگ یا اسپلیتر دیده نمی‌شود بلکه در عوض فقط خطوط ساده و درعین‌حال هماهنگ و جذاب چشم را نوازش می‌دهند و ویژگی‌هایی جزئی مثل بالهٔ کوچک لبهٔ درب صندوق آن‌را از سری 5 معمولی همان دوران متمایز کرده‌اند.

فروش یک ب‌ام‌و M5 نسل E39 کم‌کار، گران‌تر از M5 مدل 2019!

M5 E9 برای اولین بار در نمایشگاه ژنو 1998 رونمایی شد و تا سال 2003 به تولید رسید. در سینهٔ این سدان اسپرت دوست‌داشتنی یک نیروگاه 4.9 لیتری V8 تنفس طبیعی قرار گرفته که 400 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند و E39 را ظرف 4.8 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می‌رساند که حتی هنوز هم عدد قابل‌توجهی است. حداکثر سرعت این خودرو به‌صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده بود اما در آزمایشی بدون محدودیت سرعت توانست به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

فروش یک ب‌ام‌و M5 نسل E39 کم‌کار، گران‌تر از M5 مدل 2019!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لیموزین کادیلاک XT6 سفارشی با شش درب و سه ردیف صندلی!