سلحشوری و فاطمه حسینی درگذشت زهرا عبدالمحمدی را تسلیت گفتند


سلحشوری و فاطمه حسینی درگذشت زهرا عبدالمحمدی را تسلیت گفتند

نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پیام‌هایی جداگانه درگذشت زهرا عبدالمحمدی خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پروانه سلحشوری و سیده فاطمه حسینی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پیام‌هایی جداگانه درگذشت زهرا عبدالمحمدی خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس را تسلیت گفتند.

پروانه سلحشوری در پیام خود تصریح کرد: زهرا عبدالمحمدی، خبرنگار جوان پارلمانی فارس، پس از ماه‌ها بیماری سخت دار فانی را وداع گفت. با رفتنش، تصور دیگر ندیدنش در راهروهای مجلس بسیار سخت است. به خانواده‌اش، همسرش و دوستانش که اشک‌هایشان را بارها دیده‌ام تسلیت می‌گویم. آرزوی سلامتی برای فرزند خردسالش دارم. روحش شاد.

همچنین سیده فاطمه حسینی نیز در پیام خود نوشت: درگذشت خبرنگار جوان و پرتلاش خبرگزاری فارس در مجلس شورای اسلامی سرکارخانم زهرا عبدالمحمدی ، که سالها در راستای انعکاس اخبار و رخدادهای پارلمان تلاشی خستگی ناپذیری داشت، موجب اندوه و تالم فراوان شده است.این مادر پرتلاش و دغدغه مند همانند بسیاری از زنان این سرزمین، علاوه بر ایفای نقش مادرانه، به انجام رسالت خود در آگاهی بخشی به جامعه اهتمام بسیار ورزید.

اینجانب، ضایعه درگذشت این مادر مهربان و خبرنگار ساعی را صمیمانه به پدر، مادر، همسر و فرزند داغدارش، وابستگان، دوستان و همکاران ایشان و همچنین جامعه رسانه ای کشور تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سید حسن خمینی: برای داستان غزه باید با یک چشم گریان بود اما از اعماق وجود به آن افتخار کرد