رئیس جمهور السالوادور، آمریکا را مسئول بخشی از بحران امنیتی کشورش دانست


رئیس جمهور السالوادور، آمریکا را مسئول بخشی از بحران امنیتی کشورش دانست

رئیس جمهور السالوادور بخشی از بحران امنیتی کشورش را نتیجه اخراج شماری از سرکرده باند‌ها از آمریکا و انتقال آن‌ها به السالوادور دانست.

رئیس جمهور السالوادور، آمریکا را مسئول بخشی از بحران امنیتی کشورش دانستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، نجیب ابوکیله، رئیس جمهور السالوادور که در گفت‌وگوی اختصاصی با این شبکه سخن می‌گفت ضمن اعلام این مطلب که بخشی از بحران امنیتی کشورش نتیجه اخراج شماری از سرکرده باند‌ها از آمریکا و انتقال آن‌ها به السالوادور است، افزود این سرکرده‌ها که السالوادوری تبار هستند شاخه‌های یک باند بین‌المللی را که در آمریکا شکل گرفته است، در السالوادور تشکیل دادند.

ابوکیله گفت: ”مردم ما برای فرار از جنگ داخلی که نتیجه جنگ سرد بین شرق و غرب بود به آمریکا رفتند. جنگ داخلی (در السالوادور) بین ارتش تحت حمایت آمریکا و یک جنبش شورشی تحت حمایت اتحاد جماهیر شوروی بود. به همین سبب در السالوادور می‌شنیدیم که باندی به نام MS۱۳ در آمریکا وجود دارد که هیچ یک از اعضای آن در السالوادور نبود، اما آمریکا برخی از سرکرده‌های این باند را که السالوادوری تبار بودند اخراج کرد و این افراد نیز پس از ورود به السالوادور تاسیس شاخه باند مادر را آغاز کردند. “

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رشوه واشنگتن به آنکارا برای ماندن در ترکیه