طالبان سه پایه شرکت های مخابراتی را در ولایت جوزجان به آتش زدند


طالبان سه پایه شرکت های مخابراتی را در ولایت جوزجان به آتش زدند

منابع در ولایت جوز جان می گویند که گروه طالبان سه پایه شرکتهای مخابراتی اتصالات، ام تی ان و روشن را در ولسوالی درزاب به آتش کشیده اند. معروف آذر سخنگوی والی ولایت جوزجان می گوید که طالبان امروز (پنجشنبه 12 جدی) پایه های شرکتهای مخابراتی اتصالات، ام تی ان و روشن را در ولسوالی درزاب این ولایت به آتش کشیدن و تمامی وسایل تخنیکی آنها را نیز با...

طالبان سه پایه شرکت های مخابراتی را در ولایت جوزجان به آتش زدند

منابع در ولایت جوز جان می گویند که گروه طالبان سه پایه شرکتهای مخابراتی اتصالات، ام تی ان و روشن را در ولسوالی درزاب به آتش کشیده اند.

معروف آذر سخنگوی والی ولایت جوزجان می گوید که طالبان امروز (پنجشنبه ۱۲ جدی) پایه های شرکتهای مخابراتی اتصالات، ام تی ان و روشن را در ولسوالی درزاب این ولایت به آتش کشیدن و تمامی وسایل تخنیکی آنها را نیز با خود برده اند.

آقای آذر بیان داشت که طالبان با آتش زدن این آنتن های شبکه های مخابراتی نه تنها برای مردم ولسوالی درزآب مشکل ایجاد کرده بلکه باشندگان ولسوالی قوش تپه نیز از این بابت متضرر شده اند.

وی همچنان گفت که گروه طالبان قصد داشتند، شفاخانه ملکی در این ولسوالی را نیز به آتش بکشند که با پا درمیانی بزرگان محل از کار شان دست کشیدند.

 ولسوالی درزاب ولایت فاریاب روز (سه شنبه ۱۰ جدی) به گونه کامل به تصرف طالبان در امده بود و تمام نیروهای امنیتی و دفاعی مستقر در ساحه تپه آنتن ولسوالی درزاب جوزجان به صورت کامل به شهر شبرغان انتقال داده شده بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

از «کلیه فروشی» تا «دختر فروشی» برای زنده ماندن در افغانستان