مراسم ترحیم همسر منوچهر شفقتیان با حضور بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شد + تصاویر


مراسم ترحیم همسر منوچهر شفقتیان با حضور بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شد + تصاویر

مراسم ترحیم همسر منوچهر شفقتیان پیشکسوت پرسپولیس با حضور بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس بعدازظهر امروز ..

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی پروین، محمد پنجعلی، مجتبی محرمی، ناصر محمدخانی، فرشاد پیوس، مرتضی فنونی زاده، سعید نعیم آبادی، عباس کارگر، یعقوب فاطمی مقدم، سعید شیرینی، رضا ریاضتی سرپرست تیم امید و رابط باشگاه در امور پیشکسوتان، کریم شاهوردی بازیکن سابق راه آهن، تعدادی از هواداران و برخی مشوقین در کانون هواداران باشگاه از جمله افراد سرشناسی بودند که در مراسم حضور یافتند و با شفقتیان ابراز همدردی کردند.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم با تاج گل و نصب بنر تسلیتی، با شفقتیان ابراز همدردی کرد. در پایان مراسم انصاری فرد در تماسی از شفقتیان همبازی سابق خود بخاطر طولانی شدن جلسه‌ای و در خارج از باشگاه و عدم حضور خود در مراسم یادبود عذرخواهی و دلجویی کرد و بار دیگر به وی تسلیت گفته و تاکید برای ابراز همدردی به دیدار وی و خانواده‌اش خواهد رفت.

شفقتیان که در بدو فعالیت انصاری فرد به عنوان مدیرعامل با وی در باشگاه دیدار کرده بود نیز گفت: می‌دانم و خبر دارم شبانه روز در حال تلاش هستید و با این وجود برای خیلی کارها وقت کم می‌آورید. از تماس شما ممنونم و راضی نیستم امورات باشگاه به خاطر من برای ساعاتی هم که هست انجام نشود‌. برای من موفقیت و سربلندی پرسپولیس و شما دوست خوبم مهم‌تر است و ضمن تشکر از ابراز همدردی‌ها، آرزو می‌کنم پرسپولیس با قهرمانی دل مردم را شاد کند و ما هم در شادی‌ها جبران این ابراز همدردی‌ها را کنیم.

شفقتیان در گفت و گو با سایت باشگاه از ابراز همدردی پروین و پیشکسوتان و همچنین مدیریت باشگاه پرسپولیس و هواداران با معرفت تقدیر و تشکر کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تنها هت‌تریک لیگ بیست و سوم:/ یک رکورد خاص در اختیار مهاجم پرسپولیس!