بازداشت یک فرمانده کلیدی طالبان در مسیر شاهراه جوزجان-سرپل


تصویر: ملا سید ولی، فرمانده کلیدی طالبان قول اردوی 209 شاهین از دستگیری یک فردکلیدی طالبان در مسیر شاهراه جوزجان-سرپل همراه با چهار تن از زیر دستانش خبر می دهند. محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی 209 شاهین می گوید که صبح امروز (چهارشنبه 9 دلو) عملیات مشترک شاهین 222 تحت اداره دگروال منیب ” امیری ” فرمانده لوای دوم پیاده جهت پاکسازی مسیر...

بازداشت یک فرمانده کلیدی طالبان در مسیر شاهراه جوزجان-سرپلتصویر: ملا سید ولی، فرمانده کلیدی طالبان

قول اردوی ۲۰۹ شاهین از دستگیری یک فردکلیدی طالبان در مسیر شاهراه جوزجان-سرپل همراه با چهار تن از زیر دستانش خبر می دهند.

محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی ۲۰۹ شاهین می گوید که صبح امروز (چهارشنبه ۹ دلو) عملیات مشترک شاهین ۲۲۲ تحت اداره دگروال منیب ” امیری ” فرمانده لوای دوم پیاده جهت پاکسازی مسیر شاهراه جوزجان – سرپل آغاز یافت.

آقای رضایی گفت که در جریان این عملیات تا کنون یک فرمانده کلیدی طالبان بنام “ملا سید ولی” همراه با چهار تن از زیر دستانش دستکیر شده اند.

اقای رضایی همچنان افزود که در جریان این عملیات یک میل پیکا، یک قبضه راکت انداز RPG7، یک میل کلاشینکوف، دو عراده موترسایکل، مقداری مهمات و پنج حلقه بم دستی نیز بدست نیروهای امنیتی آمده است.

وی گفت که در این عملیات یک نفر از تروریستان طالب کشته، یک نفر زخمی و یک باب قرارگاهِ آنها در روستای “مغل‌جر” نیز تخریب و روستا های چشمه شیرین، سیدآباد و چاکران تصفیه و متلاشی شده اند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لاکروا: در افغانستان، هزاره ها که مورد حمله قرار گرفته اند، چه کسانی هستند؟