مهدی سید علی داور خوش یمن برای پرسپولیسی ها


مهدی سید علی داور خوش یمن برای پرسپولیسی ها

تیم‌های سپاهان و پرسپولیس دو نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی لیگ قهرمانان آسیا باید دیدار لیگ را با قضاوت مهدی سید علی برگزار کنند. نوشته مهدی سید علی داور خوش یمن برای پرسپولیسی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهدی سید علی داور خوش یمن برای پرسپولیسی ها

۹ برد، دو تساوی و یک باخت از 12 قضاوت سید علی برای پرسپولیس
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۵
مهدی سید علی داور خوش یمن برای پرسپولیسی ها

تیم‌های سپاهان و پرسپولیس دو نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی لیگ قهرمانان آسیا باید دیدار لیگ را با قضاوت مهدی سید علی برگزار کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی سید علی داور اهل شهرری در این فصل لیگ برتر هشت بازی قضاوت کرده است، دیدار سپاهان و پرسپولیس نهمین قضاوت او در این فصل لیگ برتر است.

مهدی سیدعلی در این هشت بازی ۲۵ کارت زرد و سه کارت قرمز داده است. این داور معمولاً بیشتر بازی‌هایی که قضاوت کرده بدون اشتباه بوده است؛ به‌جز بازی سپاهان و پارس جنوبی جم که اشتباهات فاحش او باعث محرومیتش از دیدارهای بعدی شد. سید علی به گواه کارشناسان داوری بازی پیکان و نساجی، پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، پرسپولیس و پیکان، شاهین و صنعت نفت را بدون اشتباه داوری کرد.

او همچنین تا اکنون در ۱۲ مسابقه برای پرسپولیس سوت زده که حاصل کار پرسپولیس از آن‌ها ۹ برد، دو تساوی و یک باخت بوده است. او برای سپاهان نیز هفت بازی سوت زده که سپاهان از آن‌ها دو برد، چهار تساوی و یک باخت به دست آورده است. این داور از گزینه‌های اصلی دربی آخر بود که البته در نهایت قضاوت آن به وی سپرده نشد و حال باید دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان از هفته بیستم را سوت بزند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اولین تقابل پس از جدایی؛/ جدال فروزان- اخباری، مهم‌تر از بازی دو تیم!