سرانجام انتظارها به پایان رسید و تولید شورولت کوروت استینگری 2020 از این ماه شروع شده است. پس از شروع تولید این خودرو میتوانیم به دنبال نسل جدید کوروت Z06 باشیم که اخیراً با بدنهای پهنتر شکار شده است. به لطف طراحی پیشرانه وسط، کوروت 2020 استینگری ظاهر سوپرکارهای مخوف را به دست آورده است.
اما اگر ظاهر استاندارد این مدل را خیلی دوست ندارید میتوانید منتظر کارهای شگفتانگیز تیونرها باشید که قبل از این نیز کیتهای تیونینگ متنوعی را برای کوروت C8 تولید کردهاند. برای مثال تیونری آمریکایی با نام استریت هانتر در حال توسعه کیت بدنهای پهن برای کوروت C8 است و رندرهایی از این پروژه را پیش از تولید نسخه نهایی منتشر کرده است.
واضحترین تفاوت این خودرو اضافه شدن بال عقب بزرگی است که انگار به مدل مسابقهای کوروت C8.R تعلق دارد. این بال بزرگ میتواند داون فورس زیادی تولید کند.
استریت هانتر همچنین دیفیوزر فیبر کربنی، زیر سپر متمایز، عناصر فیبر کربنی مشکی و بچه گلگیرهای عقب و رینگهای جدید را خودرو اضافه کرده و کوروت با ابهتتری را خلق کرده است. خبری از رکابهای جانبی یا بچه گلگیرهای جلو نیست اما استریت هانتر در نسخههای آتی این کیت آنها را نیز اضافه خواهد کرد.
این تیونر هماکنون منتظر دریافت کوروت C8 خود است تا این کیت را روی مدل واقعی نصب کند. زیر کاپوت تغییری رخ نداده زیرا مهندسان شورولت ECU را قفل کردهاند تا از هک کردن آن جلوگیری نمایند. این خودرو در حالت استوک از پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری 490 اسب بخاری استفاده کرده اما با سفارش پکیج Z51 میتوان قدرت آن را به 495 اسب بخار رساند. این خودرو در عرض 2.9 ثانیه از سکون به تندی 100 کیلومتر در ساعت برسد.
اگر خواهان قدرت بیشتری هستید میتوانید سری به گاراژ هنسی بزنید که قدرت 1200 اسب بخار را از این خودرو خواهد گرفت.