آهنگ جدید گرشا رضایی با نام آخر دنیا را دانلود کنید


تک آهنگ «آخر دنیا» به آهنگسازی و خوانندگی گرشا رضایی، پس از دریافت مجوز ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت. نوشته آهنگ جدید گرشا رضایی با نام آخر دنیا را دانلود کنید اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

آهنگ جدید گرشا رضایی با نام آخر دنیا را دانلود کنیدآهنگ جدید گرشا رضایی با نام آخر دنیا را دانلود کنیدآهنگ آخر دنیا از گرشا رضایی

تک آهنگ «آخر دنیا» به آهنگسازی و خوانندگی گرشا رضایی، پس از دریافت مجوز ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گرشا رضایی، خواننده و موزیسین شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، تازه ترین اثر خود را د رقالب تک آهنگی تحت عنوان «آخر دنیا» تقدیم مخاطبان و هوادارانش کرده است.

این قطعه را رضایی بر ترانه ای از علی بحرینی ساخته که ضمن آهنگسازی و خوانندگی، تنظیم و میکس-مسترینگ آن را نیز بر عهده داشته است.

در تولید اثر تازه گرشا رضایی که تهیه کننده آن سینا سپهری ست، محمدعلی شفاعتی (مدیر پخش و تبلیغات)، احسان روضاتی (عکاس)، علی محمدی (کاور)، رضا پاکروان (صدابردار) و بهزاد محمدی (مدیر تولید) همکاری داشته اند.

با صدای این خواننده نام آشنا پیش از این، تک آهنگ های دیگری چون «دلم هوس کرده»، «دریا نمی رم»، «مو مشکی» و …. به انتشار رسیده است.

شایان ذکر است که تک آهنگ «آخر دنیا» از گرشا رضایی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان»، شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

دانلود آهنگ آخر دنیا

آنلاین بشنوید:


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

«جن گیر» جدید در راه است