4 شرکت دانش بنیان برای خرید اینترنتی در خراسان جنوبی فعال است


4 شرکت دانش بنیان برای خرید اینترنتی در خراسان جنوبی فعال است

هوشیار مقدم گفت: مردم خراسان جنوبی می توانند برای جلوگیری از تردد در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس از چهار شرکت دانش بنیان، خرید اینترنتی داشته باشند.

«اسماعیل هوشیار مقدم»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار داشت: پارک علم و فناوری خراسان جنوبی دارای چهار شرکت دانش بنیان برای خرید اینترنتی در شهرستان های بیرجند، قاین و فردوس است که در روزهای کرونایی و برای جلوگیری از رفت و آمدها به مردم خدمات ارائه می کنند.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: فروشگاه های اینترنتی فرودس، آروین، نیمرو و قاین شاپ فروشگاه های دارای مجوز در خراسان جنوبی هستند که مردم می توانند از این مراکز خرید اینترنتی انجام دهند.

هوشیار مقدم افزود: فروشگاه اینترنتی آروین با ارائه بیش از ۳۰۰ محصول جدید دارای محصولاتی مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی و منزل، سوغات و محصولات کشاورزی، فرهنگی، هنری، لوازم التحریر، آرایشی بهداشتی و سلامت، مادر و کودک، صنایع دستی، خودرو و لوازم جانبی و مد و لباس، در حال خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه فروشگاه اینترنتی آروین ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان است، گفت: مردم می توانند در ساعات اداری با شماره ۳۲۳۵۷۳۱۱ و در کل شبانه روز با شماره ۰۹۳۳۷۱۷۷۰۰۵ تماس برقرار کنند و ثبت سفارش داشته باشند، همچنین مردم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فروشگاه از طریق http:://arvinstore.ir و هم چنین t.me/arvinstore.ir و آدرس Instagram.com/arvinstore.ir ثبت سفارش داشته باشند.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از ارسال رایگان برای خرید بالای ۲۰۰ هزار تومان به خارج استان از طریق فروشگاه آروین خبر داد و افزود: تخفیف محصولات تا ۶۰ درصد است.

هوشیار مقدم با اشاره به شیوع گسترده و سریع ویروس کرونا، ادامه داد: فروشگاه های اینترنتی خراسان جنوبی روزانه و به صورت مداوم ضد عفونی و گند زدایی می شود.

وی بیان کرد: فروشگاه اینترنتی نیمرو پلتفرم از دیگر فروشگاه های عرضه مواد غذایی است که به صورت اینترنتی میوه و تره بار، آجیل و خشکبار و همچنین شیرینی را سفارش می گیرد.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: مردم می توانند با مراجعه به آدرس nimrou.ir و اپلیکیشن های موبایلی و از طریق مارکت های کافه بازار و سیب اپ نرم افزار موبایلی را دانلود و از آن استفاده کنند.

هوشیار مقدم گفت: همچنین فروشگاه اینترنتی قاین شاپ برای ارائه خدمات غیر حضوری در ایام کرونایی در شهرستان قاین فعال است که محصولات سوپر مارکتی، انواع شوینده و بهداشتی، عرقیات و گیاهان دارویی، مواد پروتئینی، محصولات داروخانه ای و کفش) را عرضه می کنند.

وی افزود: فروش در این فروشگاه از طریق وب سایت و اپلیکیشن اندروید و ios قاین انجام می شود، همچنین مردم می توانند با مراجعه به وب سایت قاین شاپ ghaenshop.ir اپلیکیشن اندروید، دانلود از کافه بازار، اپلیکیشن iosو دانلود از سیب اپ ثبت سفارش داشته باشند.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از ارسال محصولات به سراسر ایران با هزینه اندک از طریق شرکت دانش بنیان قاین شاپ خبر داد.

پایان پیام/575

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...