نگاهی به گاراژ خودروهای هوراچیو پاگانی


در حرکتی که به منظور مشغول کردن طرفداران خودرو طی وضعیت کنونی جهان صورت گرفته، هوراچیو پاگانی با انتشار ویدئویی از ما خواسته تا در گاراژهای خود بمانیم و با خودروهای خود خوشحال باشیم. این حرکت با هشتگ #StayInYourGarage در فضای مجازی انجام می‌شود. پاگانی از شما خواسته تا ویدئویی درباره هر چیزی که در … The post نگاهی به گاراژ خودروهای هوراچیو...

در حرکتی که به منظور مشغول کردن طرفداران خودرو طی وضعیت کنونی جهان صورت گرفته، هوراچیو پاگانی با انتشار ویدئویی از ما خواسته تا در گاراژهای خود بمانیم و با خودروهای خود خوشحال باشیم. این حرکت با هشتگ #StayInYourGarage در فضای مجازی انجام می‌شود. پاگانی از شما خواسته تا ویدئویی درباره هر چیزی که در گاراژ خانه‌تان است ساخته و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

نگاهی به گاراژ خودروهای هوراچیو پاگانی

تا زمانی که شما نتوانید یک پاگانی بخرید این حرکت احتمالاً بهترین شانس برای دیدن کانال یوتیوب آن‌ها خواهد بود. اگر می‌خواهید یکی از بهترین ویدئوهای این چالش را ببینید پس با هوراچیو پاگانی همراه شوید!

این اولین باری است که هوراچیو از ما خواسته کاری انجام دهیم هرچند اگرچه او از ما نامی نبرده اما احساس می‌کنیم باید این کار را انجام دهیم! هوراچیو پاگانی مؤسس کمپانی پاگانی بوده، شرکتی که برخی از فوق‌العاده‌ترین هایپرکارهای دنیا را تولید کرده است.

نگاهی به گاراژ خودروهای هوراچیو پاگانی

پاگانی در آرژانتین به دنیا آمده، جایی که علاقه زیادی به خودروها و مهندسی داشته است. این علاقه باعث شده او به اروپا برود و اولین بار برای رنو کار کرده و سپس به لامبورگینی نقل‌مکان کند.

نگاهی به گاراژ خودروهای هوراچیو پاگانی

پاگانی در لامبورگینی به سمت مهندس ارشد رسید و سپس به خاطر بحث‌ها و مخالفت‌هایی که با سرمایه‌گذاری در اتوکلیو برای تولید قطعات فیبر کربنی وجود داشت از این شرکت جدا شد. او سپس اتوکلیو خودش را خرید و اولین کمپانی خود یعنی مودنا دیزاین را تاسیس کرد. این شرکت روی تولید قطعات فیبر کربنی به ویژه برای خودروهای فرمول 1 تمرکز داشت. پس از موفقیت در شرکت طراحی، پاگانی متوجه آرزوی خود در تاسیس کمپانی خودروسازی شد و از اینجا به بعد تاریخ‌سازی پاگانی پدیدار گشت.

اما چیزی که باعث شد پاگانی قدم در دنیای خودرو بگذارد چیزی نبود جز جگوار ای تایپ. پاگانی می‌گوید این خودرو تمامی دوران بچگی‌اش را به خود اختصاص داده و البته بخش اعظم ویدئو را نیز درباره ‌ای تایپ صحبت می‌کند. پاگانی تقریباً هوایرا BC رودستر خود را نادیده می‌گیرد زیرا این ویدئو تبلیغی نیست.

تماشای این ویدئو را از دست ندهید!

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست و بررسی هیوندای سانتافه، پیرمرد دوست‌داشتنی‌ کره‌ای