ادعای جالب جیمی کاراگر درباره گاز گرفتن جنجالی لوئیس سوارز


هم‌تیمی سابق لوئیس سوارز در لیورپول می‌گوید او در سال 2013 ابتدا سعی کرده گاز گرفتن بازیکن چلسی در دیدار دو تیم را انکار کند. نوشته ادعای جالب جیمی کاراگر درباره گاز گرفتن جنجالی لوئیس سوارز اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای جالب جیمی کاراگر درباره گاز گرفتن جنجالی لوئیس سوارز

جیمی کاراگر: سوارز سعی کرد گاز گرفتن ایوانوویچ را انکار کند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۲
ادعای جالب جیمی کاراگر درباره گاز گرفتن جنجالی لوئیس سوارز

هم‌تیمی سابق لوئیس سوارز در لیورپول می‌گوید او در سال ۲۰۱۳ ابتدا سعی کرده گاز گرفتن بازیکن چلسی در دیدار دو تیم را انکار کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوئیس سوارز ، ستاره اروگوئه‌ای که در سال ۲۰۱۳ بازیکن لیورپول در جریان دیدار این تیم مقابل چلسی که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید بازیکن حریف، برانیسلاو ایوانوویچ را گاز گرفت و جنجال بزرگی به پا کرد. جیمی کاراگر که آن روزها با سوارز در لیورپول هم‌تیمی بود می‌گوید سوارز بعد از آن ماجرا ابتدا سعی کرده گاز گرفتن ایوانوویچ را انکار کند.

این البته اولین بار نبود که سوارز بازیکن تیم حریف را گاز می‌گرفت. او در زمان حضور در آژاکس هم به دلیل حرکت مشابهی بر روی عثمان باکال، بازیکن آیندهوون دو بازی محروم شده و جریمه نقدی پرداخت کرده بود ولی حرکت او با پیراهن لیورپول سر و صدای به مراتب بیشتری ایجاد کرد.

جیمی کاراگر درباره آن اتفاق گفت:

“لوئیس سوارز وقتی به رختکن آمد اول سعی کرد موضوع را به کل انکار کند. فکر کنم امیدوار بود که دوربین‌ها حرکتش را شکار نکرده باشند. به نظر من آن ماجرا فصل بعد روی لیورپول تاثیر خیلی زیادی گذاشت چون سوارز هفت یا هشت بازی محروم شده بود. با شروع فصل جدید اگر اشتباه نکنم سوارز چهار پنج بازی را از دست داد و همین باعث شد لیورپول عملا جام را از دست بدهد چون او بهترین بازیکن لیورپول بود”.

جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت:

” سوارز خیلی عصبانی می‌شد. من کنارش بازی کرده‌ام و او را می‌شناسم. ما می‌دانستیم که کاری که او کرده اشتباه بوده ولی چون هم‌تیمی‌‌اش بودیم باید در مقابل دوربین‌ها از او دفاع می‌کردیم چون ما یک تیم بودیم. به نظرم آن حرکت همان موقع روی او هم تاثیر منفی زیادی داشت”.

ادعای جالب جیمی کاراگر درباره گاز گرفتن جنجالی لوئیس سوارز


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مسی پاریس را ترک می کند؟