ماه رمضان، بهشت رمضان است


ماه رمضان، بهشت رمضان است

رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود، ماه رمضان را بهشت رمضان توصیف کردند.

ماه رمضان، بهشت رمضان است

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بار دیگر ماه رمضان، ماه مهمانی خدا از راه رسید و همه مسلمانان جهان برای بهره مندی از این خوان بزرگ پرودگار دعوت شدند. بسیاری از مسلمانان در روز‌ها و ساعات پایانی ماه رمضان دچار یک دلتنگی عجیبی می‌شوند. دلتنگ ماه عزیزی که در آن اطاعت پروردگار را به جا آورده اند، از نیازمندان دستگیری کرده اند و بیشترین وقت خود را در عبادت و راز و نیاز با خدا گذرانده اند.

به همین دلیل فراغ و جدایی از این ماه عزیز برایشان سخت و دشوار است. بالعکس هنگامی که ماه رمضان فرا می‌رسد یک نشاط معنوی قلب آن‌ها را فرا می‌گیرد، گویی در‌های بهشت به آن‌ها باز شده و عطر و شمیم حضرت دوست را استشمام می‌کنند. براستی که این ماه، ماه بهشت و در واقع " بهشت رمضان " است.

بیشتر بخوانید: استقبال کاربران از حلول ماه مبارک رمضان

رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود در سال ۱۳۷۲، ماه رمضان را بهشت رمضان توصیف کردند. ایشان فرمودند: «ماه رمضان در هر سال، قطعه‌ای از بهشت است... بعضی همان سی‌روز را وارد بهشت می‌شوند. بعضی به برکت آن سی‌روز، همه سال را و بعضی همه عمر را. بعضی هم از کنار آن، غافل عبور می‌کنند که مایه تأسّف و خسران است.»

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

با فناوری فشرده‌ سازی سونی، حجم بازی‌ها در پلی استیشن 5 تا شصت درصد کاهش می‌یابد