اطعام کریمانه نیازمندان به یاد سردار دل ها


اطعام کریمانه نیازمندان به یاد سردار دل ها

فهیمه برخان گفت: هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام به یاد سردار دل ها و به منظور اطعام نیازمندان یتیم تعداد 100 سبد غذایی به همت بچه های عضو کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج تهیه شد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام به یاد سردار دل ها و به منظور اطعام نیازمندان یتیم تعداد ۱۰۰ سبد غذایی به همت بچه های عضو کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج تهیه شد.

اطعام کریمانه نیازمندان به یاد سردار دل ها


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج بیان کرد: هر سبد غذایی به ارزش بیش از ۲۵۰ هزار تومان شامل ۵ کیلو برنج، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، مرغ منجد، ماکارونی و بسته نیم کیلویی گوشت قرمز، کنسرو و میوه بود.

اطعام کریمانه نیازمندان به یاد سردار دل ها



وی اضافه کرد: به پیشنهاد بچه ها بسته های گوشت را به عشق سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین به عکس ایشان کردیم و در کنار هر سبد غذایی یک شامپو نیز قرار داده شد.

اطعام کریمانه نیازمندان به یاد سردار دل ها



برخان ابراز کرد: برای حفظ کرامت نیازمندان بسته ها را شبانه و بدون تهیه عکس و یا فیلم در بین این خانوارهای نیازمند توزیع کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه عنوان کرد: در شهرستان کهنوج از سوی سپاه رزمایش مواسات و همدلی با توزیع ۴ هزار سبد غذایی به صورت یکپارچه برگزار شد و کانون فرهنگی هنری فاطمیه با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران به منظور مشارکت در این رزمایش اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرد.

برخان اظهار کرد: کمک های خیرخواهانه بچه های کانون به همین جا ختم نمی شود زیرا تعدادی از اعضای کانون حمایت از چند یتیم را بر عهده گرفته اند و هر ماه مبالغی را به حساب آنها واریز می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه در خاتمه بیان کرد: هم زمان با شیوع بیماری کرونا با مشورت بانوان عضو کانون، در منازل خود اقدام به تولید ماسک کردیم و بعد از گذشت مدتی با دعوت از بسیج خواهران در کارگاه تولید ماسک سپاه شهرستان مشغول تولید ماسک شدیم و در این کارگاه روزانه ۲ هزار ماسک تولید می شود.

پایان پیام/586

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حجت الاسلام و المسلمین خداداده از کانون برتر فهما جنوب فارس بازدید کرد