توزیع 150 تن گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار در خراسان جنوبی آغاز شد


توزیع 150 تن گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار در  خراسان جنوبی آغاز شد

جویبان گفت: در راستای به تعادل رسیدن قیمت مرغ در خراسان جنوبی، 150 تن مرغ منجد با قیمت 13 هزار و 500 تومان در 15 مرکز منتخب شهر بیرجند توزیع شد.

«الیاس جویبان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: به دنبال افزایش قیمت مرغ و برای به تعادل رسیدن این قیمت، از امروز یکشنبه (8 تیر) 150 تن مرغ منجمد تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: توزیع این اقلام در 15 مرکز منتخب شهر بیرجند و در مراکز منتخب شهرستان‌ها آغاز شده است.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار 13 هزار و 500 تومان برای مصرف کنندگان تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه مراکز عرضه مرغ منجمد به منظور دسترسی تمامی شهروندان از سوی اتحادیه مربوطه از مناطق مختلف شهر بیرجند انتخاب شده است، گفت: مراکز توزیع مرکز استان در مهرشهر خیابان حافظ‌ غربی، سه مرکز در بازار روز خیابان پاسداران ، چهار مرکز در بازار روز خیابان غفاری، شرکت تعاونی دانشگاه علوم پزشکی در خیابان معلم، سه مرکز در بازار روز خیابان شهید بهشتی(چهارشنبه بازار)، بازار محله خیابان 15 خرداد در تقاطع خیابان توحید، بازار محله خیابان کارگران و فروشگاه کاکل زری در بلوار مسافر پیش‌بینی شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به نظارت بازرسان سازمان بر مراکز توزیع خاطرنشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص می توانند با سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان این سازمان تماس حاصل نمایند.

جویبان با بیان اینکه در کارگروه تنظیم بازار کشور حداکثر قیمت هر کیلو مرغ گرم را 15 هزار و 750 تومان تعیین شده است، گفت: هم اکنون قیمت مرغ در استان ما 16 هزار و 30 تومان اعلام شده است.

وی افزایش قیمت مرغ را متاثر از کمبود نهاده ها، افزایش قیمت نهاده ها و کاهش جوجه ریزی طی ماه های گذشته عنوان کرد و یادآور شد: نوسانات و گران شدن قیمت نهاده باعث کاهش تولید در کل کشور شده است که با توجه اقدامات کشوری قیمت هر کیلو مرغ 15 هزار و 700 با توجه به قیمت نهاده ها تعیین شده است.

پایان پیام/575

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تسویه حساب میلیاردی سازمان تامین اجتماعی با یک داروخانه