رشته نوری Philips Hue ویژه تلویزیون‌های هوشمند رونمایی شد


رشته نوری Philips Hue ویژه تلویزیون‌های هوشمند رونمایی شد

رسانه کلیک – رشته نوری Philips Hue در نمایشگاه ایفا رونمایی شد. این رشته نوری پشت تلویزیون قرار می‌گیرد و مطابق چیزی که تصویر نشان می‌دهد نور عوض می‌کند. تاکنون چند رشته نوری مختلف از خانواده Philips Hue عرضه شده است اما مدل جدید که Philips Hue Play نام دارد می‌تواند رنگ‌های مختلفی را در […] نوشته رشته نوری Philips Hue ویژه تلویزیون‌های هوشمند...

رسانه کلیک – رشته نوری Philips Hue در نمایشگاه ایفا رونمایی شد. این رشته نوری پشت تلویزیون قرار می‌گیرد و مطابق چیزی که تصویر نشان می‌دهد نور عوض می‌کند.

تاکنون چند رشته نوری مختلف از خانواده Philips Hue عرضه شده است اما مدل جدید که Philips Hue Play نام دارد می‌تواند رنگ‌های مختلفی را در بخش‌های مختلف رشته نمایش دهد و بر خلاف مدل قبلی خود فقط یک رنگ واحد ندارد. بنابراین کاربران زمانی که آن را به قسمت پشت تلویزیون متصل می‌کنند تجربه متفاوت‌تری به دست می‌آورند.

کاربران برای کارکرد صحیح این رشته نوری به تجهیزات بیشتری نیاز دارند. برای مثال اگر کاربران بخواهند از آن روی تلویزیون استفاده کنند، باید یک Hue Bridge با قیمت ۶۰ دلار و یک سینک‌باکس Philips Hue Play HDMI را به قیمت ۲۳۰ دلار خریداری کنند. همچنین برای استفاده روی مانیتور خرید Hue Bridge کافی است و کاربر نیاز دارد تا از اپلیکیشن Philips Hue Sync استفاده کند. البته در جعبه Philips Hue Play همه قطعات مورد نیاز برای اتصال رشته‌های نوری وجود دارد.

کمپانی Signify که تولیدکننده این رشته‌های نوری است حدود چند سال است که در حوزه ساخت تجهیزات نورپردازی که با سرگرمی‌های خانگی ادغام می‌شوند فعالیت می‌کند. ایده اصلی آن‌ها برای این کار این است که کاربران هنگام بازی کردن یا تماشای فیلم با هماهنگ‌سازی نورپردازی‌های اتاق بتوانند تجربه متفاوت‌تری به دست آورند. این ویژگی به خوبی کار می‌کند اما برخی افراد نیز معتقدند که تغییر سریع نورها بیشتر از اینکه عمق تجربه را بالا ببرد، باعث پرت شدن حواس کاربران می‌شود. این رشته‌های نوری برای تلویزیون‌های ۵۵ تا ۸۵ اینچی مناسب هستند و قیمتی معادل ۲۰۰ الی ۲۴۰ دلار دارند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابزار جدید انویدیا امکان اجرای مدل‌های GenAI بر روی کامپیوترهای شخصی را فراهم می‌آورد