به‌روزرسانی هوندا اودیسه 2021، ظاهر و تکنولوژی جدیدتر


به‌روزرسانی هوندا اودیسه 2021، ظاهر و تکنولوژی جدیدتر

مینی ون هوندا اودیسه در بازار ژاپن فیس لیفت شده و هم‌اکنون دارای ظاهری تازه‌تر، کابین به‌روز و برخی تکنولوژی‌های جدید است. شایان ذکر است اودیسه بازار ژاپن تفاوت‌هایی نسبت به مدل آمریکایی داشته و کمی کوچک‌تر است به همین خاطر انتظار نداریم همین ظاهر را در نسخه آمریکایی هم ببینیم. اودیسه 2021 در بخش … The post به‌روزرسانی هوندا اودیسه 2021، ظاهر و...

مینی ون هوندا اودیسه در بازار ژاپن فیس لیفت شده و هم‌اکنون دارای ظاهری تازه‌تر، کابین به‌روز و برخی تکنولوژی‌های جدید است. شایان ذکر است اودیسه بازار ژاپن تفاوت‌هایی نسبت به مدل آمریکایی داشته و کمی کوچک‌تر است به همین خاطر انتظار نداریم همین ظاهر را در نسخه آمریکایی هم ببینیم.

به‌روزرسانی هوندا اودیسه 2021، ظاهر و تکنولوژی جدیدتر

اودیسه ۲۰۲۱ در بخش جلوی کابین دارای دماغه‌ای گیراتر و جدید است که جلوپنجره آن از میله‌های افقی سود برده و چراغ‌های LED نیز در گوشه‌های بالایی جا خوش کرده‌اند. در بخش عقب نیز چراغ‌های جدید با ظاهری متمایز و نواری کرومی دیده می‌شوند.

به‌روزرسانی هوندا اودیسه 2021، ظاهر و تکنولوژی جدیدتر

هوندا همچنین از درب جانبی کشویی که به‌صورت برقی و با حرکات دست باز می‌شود سود برده است. به این ترتیب سرنشینان تنها کافی است دست خود را در جلوی حسگر درب تکان دهند تا باز شود. در پشتی نیز دارای کنترل‌های حرکتی است.

البته یک ویژگی عجیب دیگر نیز وجود دارد که برای افرادی با مشکلات حمل‌ونقل می‌تواند مفید باشد. با فشار یک دکمه صندلی از جای خود تکان خورده و باعث می‌شود ورود به این مینی ون راحت‌تر صورت گیرد.

داخل کابین هم صفحه‌نمایش ۷ اینچی در پشت آمپرها جایگزین نمونه ۳.۵ اینچی قبلی شده است. یک صفحه مرکزی ۱۰ اینچی نیز در داشبورد نصب ‌شده است. هوندا همچنین نمایشگر ۱۱.۶ اینچی را نیز برای سرنشینان عقب در نظر گرفته است.

به‌روزرسانی هوندا اودیسه 2021، ظاهر و تکنولوژی جدیدتر به‌روزرسانی هوندا اودیسه 2021، ظاهر و تکنولوژی جدیدتر

اودیسه در ژاپن با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری و دو واحد الکتریکی در دسترس بوده و قیمت معادل ۴۰۵۸۵ دلاری دارد. همچنین یک مدل مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری استاندارد نیز وجود دارد که قیمتش معادل ۳۳۷۸۴ دلار است.

به‌روزرسانی هوندا اودیسه 2021، ظاهر و تکنولوژی جدیدتر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فروش ایران خودرو – خرداد 1403