تویوتا به دنبال رکورد تولید جدید در سال 2021


تویوتا به دنبال ثبت رکورد جدیدی برای تولید خودرو در سال 2021 می‌باشد. این خودروساز ژاپنی می‌خواهد امسال 9.2 میلیون دستگاه خودرو تولید کند که نسبت به آمار تولید سال 2020 رشد 17 درصدی را نشان می‌دهد. همچنین چنین رقمی حدود 2 درصد از رکورد تولید تویوتا در سال 2019 بیشتر است. نشریه نیکی گزارش … The post تویوتا به دنبال رکورد تولید جدید در سال 2021...

تویوتا به دنبال ثبت رکورد جدیدی برای تولید خودرو در سال ۲۰۲۱ می‌باشد. این خودروساز ژاپنی می‌خواهد امسال ۹.۲ میلیون دستگاه خودرو تولید کند که نسبت به آمار تولید سال ۲۰۲۰ رشد ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.

تویوتا به دنبال رکورد تولید جدید در سال 2021

همچنین چنین رقمی حدود ۲ درصد از رکورد تولید تویوتا در سال ۲۰۱۹ بیشتر است. نشریه نیکی گزارش داده تویوتا برنامه‌های تولید خود را به تأمین‌کنندگان اصلی قطعات اعلام کرده است. این شرکت سال پیش را با موفقیت پشت سر گذاشت زیرا برای هشتمین سال متوالی توانست رکورد فروش جدیدی را در چین بر جای بگذارد. این نشریه همچنین گفته که تقاضا در آمریکای شمالی و ژاپن نیز با قدرت در حال احیاست.

تویوتا به دنبال رکورد تولید جدید در سال 2021

گفته شده برنامه‌های سالانه مشابه این معمولاً اواخر ماه دسامبر اعلام می‌شوند و به خاطر کمبودهایی که در سراسر جهان وجود دارد برخی تأمین‌کنندگان اهداف جاه‌طلبانه تویوتا را زیر سؤال برده و آن را با اما و اگرهایی همراه ساخته‌اند.

تویوتا به دنبال رکورد تولید جدید در سال 2021

تویوتا انتظار دارد امسال حدود ۳.۲ میلیون دستگاه خودرو در ژاپن بسازد که نسبت به سال ۲۰۲۰ رشد ۹ درصدی را نشان می‌دهد اما نسبت به سال ۲۰۱۹ حاکی از افت ۷ درصدی است.

تویوتا به دنبال رکورد تولید جدید در سال 2021

یکی از مدیران تویوتا گفته که از کمبود قطعات آگاه است اما مشکلی برای سال مالی جاری وجود ندارد. البته در آینده برخی جنبه‌های مشخص باید در نظر گرفته شوند. یکی از مدیران شرکت دنسو که سازنده قطعات پیشرفته محصولات تویوتاست اظهار داشته است:

فعلاً کمبودی وجود ندارد اما تأمین و تقاضای چیپ ها تا تابستان با اما و اگرهایی همراه خواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانگ یانگ رکستون G4 یا کیا سورنتو. تجربه دو سبک متفاوت از شاسی بلند سواری