افشای تصاویر نسل جدید مرسدس بنز C کلاس چند روز مانده به رونمایی


قرار است مرسدس بنز در تاریخ 25 فوریه (5 اسفند) رسماً نسل جدید مدل محبوب و پرفروش C کلاس را رونمایی کند اما حالا دو روز مانده به زمان معرفی رسمی، تصاویری از این سدان آلمانی افشا شده است که کاملاً ظاهر و داخل آن‌را نشان می‌دهند. همان‌طور که از تصاویر جاسوسی، رندرها و تصاویر … The post افشای تصاویر نسل جدید مرسدس بنز C کلاس چند روز مانده به رونمایی...

قرار است مرسدس بنز در تاریخ ۲۵ فوریه (۵ اسفند) رسماً نسل جدید مدل محبوب و پرفروش C کلاس را رونمایی کند اما حالا دو روز مانده به زمان معرفی رسمی، تصاویری از این سدان آلمانی افشا شده است که کاملاً ظاهر و داخل آن‌را نشان می‌دهند. همان‌طور که از تصاویر جاسوسی، رندرها و تصاویر افشایی قبلی فهمیده بودیم، C کلاس جدید در بیرون طراحی آشنایی دارد که کاملاً دنباله‌روی برادران بزرگ‌تر خود یعنی E کلاس و S کلاس است.

افشای تصاویر نسل جدید مرسدس بنز C کلاس چند روز مانده به رونمایی

بنابراین در جلوی نسل جدید C کلاس چراغ‌هایی باریک‌تر و با فرمی تیزتر به چشم می‌خورد که دی‌لایت‌های LED در بالای آن‌ها جای گرفته‌اند. بین این چراغ‌ها هم جلوپنجره‌ای تقریباً شش‌ضلعی قرار گرفته که فرم آن با سدان‌های بزرگ‌تر مرسدس تفاوت دارد. در عقب C کلاس اما دقیقاً مثل E کلاس و S کلاس طراحان علیرغم انتقادات، از چراغ‌های افقی استفاده کرده‌اند تا این فرزند کوچک کاملاً با برادران بزرگ‌تر خود هماهنگ شود.

در تصاویر جاسوسی و ویدئوهای قبلی از طراحی کلی کابین C کلاس جدید خبردار شده بودیم و می‌دانستیم در اینجا سبکی مشابه S کلاس جدید خواهد داشت اما حالا می‌توانیم بدون روکش‌های مزاحم، به‌طور کامل طراحی داخلی این خودرو را ببینیم. در اینجا همان‌طور که اشاره شد، مثل S کلاس یک نمایشگر لمسی بزرگ در کنسول میانی جای گرفته که اکثر کنترل‌ها از طریق این نمایشگر انجام می‌شود. در بالای این نمایشگر اما برخلاف S کلاس، دریچه‌های تهویه دایره‌ای شکل هستند.

افشای تصاویر نسل جدید مرسدس بنز C کلاس چند روز مانده به رونمایی

همان‌طور که قبلاً تأیید شده بود، نسل جدید C کلاس صرفاً با پیشرانه‌های چهار سیلندر عرضه خواهد شد و حتی در نسخهٔ پرچم‌دار و پرفورمنس C63 هم این همین موتورهای کوچک استفاده می‌شود. البته در این نسل نیروی الکتریسیته به کمک بنزین می‌آید و همهٔ نسخه‌های C کلاس هیبریدی خواهند بود که این شامل هیبریدی خفیف در نسخه‌های پایینی و پلاگین‌هیبریدی در نسخه‌های بالایی می‌شود. در این نسل همچنین بالاخره شاهد ساخت نسخهٔ آل‌ترین هم خواهیم بود که به‌عنوان یک کراس استیشن، پاسخی دیگر هنگام به آئودی A4 آلرود خواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست آفرود تویوتا هایلوکس 1980 با کارکرد 1.6 میلیون کیلومتر!