طراحی‌های جنجالی ب‌ام‌و ادامه خواهند یافت!


طراحی‌های جنجالی ب‌ام‌و ادامه خواهند یافت!

ب‌ام‌و واقعاً همه ما را گیج کرده است. این خودروساز آلمانی از نظر طراحی محصولاتش پیام‌های متفاوتی را فرستاده است. اول اینکه ب‌ام‌و گفت سری 3 و دو مدل M3/M4 احتمالاً تنها محصولات این برند با جلوپنجره بزرگ و غول‌آسا خواهند بود. بعد از آن باواریایی ها گفتند اگر مالکان این خودروها از جلوپنجره‌های دیگری … The post طراحی‌های جنجالی ب‌ام‌و ادامه خواهند...

ب‌ام‌و واقعاً همه ما را گیج کرده است. این خودروساز آلمانی از نظر طراحی محصولاتش پیام‌های متفاوتی را فرستاده است. اول اینکه ب‌ام‌و گفت سری ۳ و دو مدل M3/M4 احتمالاً تنها محصولات این برند با جلوپنجره بزرگ و غول‌آسا خواهند بود. بعد از آن باواریایی ها گفتند اگر مالکان این خودروها از جلوپنجره‌های دیگری استفاده کنند مشکلی با این قضیه ندارند؛ و نهایتاً آن‌ها اعتراف کردند جلب نظر همه در بحث طراحی غیرممکن است.

به نظر می‌رسد این شرکت تلاش می‌کند ما را برای آینده‌ای که جلوپنجره جدید ب‌ام‌و نقش مهمی در زبان طراحی آتی خواهد داشت آماده کند. ظاهراً این کار به گفته مدیر طراحی ب‌ام‌و کمک خواهد کرد محصولات آینده شرکت از دیگران متمایز شوند.

طراحی‌های جنجالی ب‌ام‌و ادامه خواهند یافت!

Domagoj Dukec مدیر طراحی ب‌ام‌و گفته است:

اگر می‌خواهید چیزی بسازید که متمایز باشد باید برجسته و متفاوت باشد. اگر می‌خواهید به برخی مصرف‌کنندگان دست پیدا کنید باید متمایز باشید. جلب نظر همه هدف ما نیست اما باید مشتریان خود را راضی نگه دارید.

همان‌گونه که قبلاً گفتیم جلب نظر همه غیرممکن است. آدریان فن هوی دونک نایب‌رئیس بخش طراحی گروه ب‌ام‌و حتی اعتراف کرده بازخوردها می‌توانند بی‌رحمانه باشند اما این به معنی تغییر نظر ب‌ام‌و نیست. او می‌گوید تعارض چیزی عادی است و به این حقیقت مربوط می‌شود که باواریایی ها محصولات بسیار موفقی را در گذشته تولید کرده‌اند.

طراحی‌های جنجالی ب‌ام‌و ادامه خواهند یافت!

او گفته بود:

وقتی محصول قدیمی شما بسیار موفق است اختلافاتی وجود دارد و این چیزی است که ما می‌بینیم. اگر بازار شما موفق باشد و سپس این موضوع تکرار نشود باید تغییر کنید. به عنوان یک کمپانی وضعیت بسیار استرس‌زایی وجود دارد.

نهایتاً باید گفت طراحان می‌خواهند خودروهایی بسازند که مشتریان می‌خواهند بخرند نه اینکه نیازی به آن داشته باشند. طراحان دو گروه اصلی از افراد را شناسایی کرده‌اند و به دنبال جذب آن‌ها هستند. به این دو گروه به اصطلاح خالقان ظریف و مجریان رسا می‌گویند. گروه اول خبرنگاران هستند که خودروهایی با شماره‌های فرد یعنی سری ۳، ۵ و ۷ را دوست می‌دارند. گروه دوم خودروهایی مثل M4 جدید و یا X6 را دوست دارند.

طراحی‌های جنجالی ب‌ام‌و ادامه خواهند یافت!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شاسی‌بلند استون 01 بایک، کپی بدون‌پروای چینی‌ها از دیفندر با چاشنی رنجرورر