لیست قیمت کولر گازی گری با مقایسه انواع محصولات | فروشگاه بانه انتخاب


با کولرگازی گری بیشتر آشنا شوید. آیا به دنبال یک راه‌حل قابل‌اعتماد برای...

لیست قیمت کولر گازی گری با مقایسه انواع محصولات | فروشگاه بانه انتخاب

با کولرگازی گری بیشتر آشنا شوید.

آیا به دنبال یک راه‌حل قابل‌اعتماد برای خنک‌کردن فضای زندگی خود هستید؟ آیا شما نگران گرمای طاقت‌فرسای روزهای تابستانی هستید؟ دیگر نگران نباشید، با خرید کولرگازی گری می‌توانید اتاقی خنک با حداقل مصرف برق را تجربه کنید. این راهنما شما را با بهترین کولرگازی‌های گری آشنا می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید.

Gree یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کولرگازی در جهان است. این شرکت نوید کیفیت و کارایی عالی برای هر محصولی را که تولید می‌کند می‌دهد. Gree که از سال 1998 در صنعت تجارت فعالیت می‌کند، به دلیل تولید کولرگازی‌های استثنایی مشهور است. به همین دلیل است که Gree با موفقیت در سراسر جهان به همراه هزاران مشتری وفادار به این برند فعالیت می‌کند.

محصولات تولیدی شرکت گری

Gree طیف گسترده‌ای از محصولاتش را به بخش‌های مسکونی و تجاری ارائه می‌دهد و محصولات آن عمدتاً شامل موارد زیر است:

پنکه‌های الکتریکی بخاری دستگاه‌های تصفیه هوا دیسپنسر آب کتری‌های آب اجاق‌های القایی رطوبت سازها اجاق‌های برنجی

ویژگی‌های اصلی کولرگازی گری چیست؟

گری از نظر کیفیت، عملکرد و همچنین قابلیت‌های صرفه‌جویی در انرژی در درجه عالی قرار دارد. سیستم‌های خنک‌کننده آن‌یکی از بهترین‌ها هستند و کاملاً طراحی شده‌اند تا تقریباً در هر مکانی و در تمام مناطق آب‌وهوایی کار کنند و عملکرد مناسبی از خود به نمایش بگذارند.

لیست قیمت کولر گازی گری با مقایسه انواع محصولات | فروشگاه بانه انتخاب

چرا Gree را انتخاب کنیم؟

Gree طیف گسترده‌ای از محصولاتش را متناسب با بخش‌های تجاری و عمومی ارائه می‌دهد. این شرکت سالانه تعداد زیادی محصول مختلف تولید می‌کند تا نیازهای مدرن همه مشتریان را برآورده کند. در نتیجه، تطبیق پذیری و انعطاف‌پذیری بالایی را برای کاربران نهایی با محصولات قابل‌اعتماد و با کیفیت خود فراهم می‌کند. Gree همچنین فناوری‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که مشتریان را در سراسر جهان جذب می‌کند.

فناوری Wi-Fi جهانی معروف کولرگازی گری کاملاً خیره‌کننده است. این فناوری این امکان را به شما می‌دهد تا دستگاه خود را از راه دور با استفاده از کنترل و یا تلفن هوشمند خود کنترل کنید!

مقایسه بهترین کولرگازی Gree

کولرگازی Gree به دلیل کیفیت و عملکرد فوق‌العاده در سراسر جهان مشهور است. کمپانی گری علاوه بر اینکه ارائه کیفیت بالا را به‌نوعی وظیفه خود می‌داند، ارزش بالایی برای پول شما نیز قائل می‌باشد. کولرهای گازی گری یک راه‌حل برای خنک‌کردن مؤثر و عالی محیط زندگی و کار برای اکثر مردم در سراسر جهان است و به دلیل عملکرد خاص این محصولات در مصرف انرژی و همچنین قدرت خنک‌کننده قابل‌اعتماد آنها است که این محصولات برای اکثر کاربران جذابیت دارند.

بررسی بهترین کولرهای گازی با سرعت متغیر

به دنبال خلاص شدن از شر گرما یا رطوبت زیاد هستید؟ سیستم‌های تهویه مطبوع Gree یک راه‌حل دائمی برای رفع نیاز شما به وسایل خنک‌کننده هستند. در ادامه مطلب درمورد برخی از بهترین سیستم‌های تهویه مطبوع Gree بر اساس ویژگی‌ها و قیمت کاربر صحبت می‌کنیم. تمام این محصولات عملکرد عالی و همچنین مصرف حداقلی برق را نوید می‌دهند. به‌طورکلی می‌توان گفت مدلی که در ذیل ارائه شده است، یکی از بهترین مدل‌های کولرگازی از برند گری می‌باشد.

Gree 9000 BTU 16 SEER LIVO +

ویژگی‌های مثبت

کاملاً برای گرم کردن یا خنک‌کردن یک اتاق بزرگ طراحی شده است. رنگی که برای آن در نظر گرفته شده است، به‌راحتی با اکثر رنگ‌ها ترکیب و ست می‌شود. دارای امتیاز باورنکردنی 16 SEER و 9.6 EER همراه با فناوری جهانی Wi-Fi برای قابلیت Wi-Fi و کنترل از راه دور. از اینورتر Gree G10 و کمپرسور متغیر برای حداکثر عملکرد استفاده می‌کند.

نکات منفی

برای نصب به یک متخصص HVAC نیاز دارد. مجموعه‌های خط ¼اینچ و 3/8 اینچ را شامل نمی‌شوند. ضمانت‌نامه آن فقط در صورتی معتبر است که توسط یک متخصص نصب شده باشد.

چرا این محصول از نظر شرکت گری برجسته است

آنچه در مورد این کولرگازی بسیار واضح هست و شرکت گری را از آن خوشنود می‌سازد، ویژگی‌های فراوانی است که به کاربر ارائه می‌دهد. به‌طوری‌که این محصول از هر نظر کیفیت و عملکرد استثنایی را دارا می‌باشد. امتیاز 16 SEER و 9.6 EER به‌خوبی توانایی‌های این کولرگازی عالی را به نمایش می‌گذارد.

در یکی از ویژگی‌های برجسته Gree 9000 BTU 16 SEER LIVO + بالاتر بودن نرخ بهره‌وری انرژی نسبت به دیگر محصولات است و این به معنای مصرف برق کمتر و در نهایت پرداخت قبض برق کمتری است. علاوه بر این، این محصول به همراه یک فناوری جهانی Wi-Fi بسیار جذاب ارائه می‌شود. این فناوری به شما این امکان را می‌دهد با استفاده از اتصال به Wi-Fi سیستم خود را از راه دور کنترل کنید. با این حساب دیگر مجبور نیستید سیستم تهویه مطبوع خود را هر از چند گاهی به‌صورت دستی کنترل کنید.

لیست قیمت کولر گازی گری با مقایسه انواع محصولات | فروشگاه بانه انتخاب

کلام آخر در مورد این محصول

این محصول یکی از بهترین سیستم‌های سرمایشی موجود در بازار است. این سیستم باتوجه‌به قدرت بالای خنک‌کننده‌ای که دارد حتی قابلیت این را دارد که تمام نیاز شما برای خنک‌سازی یک اتاق یک‌نفره را برآورده کند. این دستگاه کاملاً طراحی شده است تا فضای زندگی 300-500 فوت مربع را به طور مؤثر و قابل‌توجه ای خنک کند. علاوه بر این، رنگ‌بندی این سیستم تهویه مطبوع تقریباً با هر رنگ در دکوراسیون منزل شماست می‌شود و همخوانی دارد. این محصول همچنین، از اینورتر Gree G10 و کمپرسور متغیر برای ارائه حداکثر سطح عملکرد و کیفیت استفاده می‌کند؛ بنابراین، اگر به دنبال یک سیستم تهویه مطبوع با کیفیت هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Gree MULTI30CVIR401-30000 BTU Multi21 +

نایب‌قهرمان محصولات گری مدل Gree MULTI30CVIR401 می‌باشد که در ادامه با ویژگی‌های آن آشنا خواهید شد:

نقاط قوت

از مبرد سازگار با محیط‌زیست R-410A استفاده می‌کند از ویژگی‌های درخشان 21 SEER و 12.5 EER برخوردار است بی‌صدا کار می‌کند و سطح بالایی از راحتی را به کاربر ارائه می‌دهد طراحی جمع و جوری دارد و با هر طرح و رنگی در منزل ترکیب می‌شود می‌تواند بدون نیاز به جعبه‌های توزیع به طور مؤثر 4 منطقه را خنک کند

نقاط ضعف

این محصول و لوازم جانبی‌اش به طور جداگانه به فروش می‌رسند مصرف برق می‌تواند برای این محصول کمی زیاد باشد هزینه‌های نصب آن تحت ضمانت کارخانه سازنده تأمین نمی‌شود

چرا این محصول از نظر شرکت گری برجسته است

این سیستم تهویه مطبوع به دلایل مختلفی در بین برند گری برجسته شده است. اولاً از مبرد سازگار با محیط‌زیست R-410A برای اهداف عملیاتی استفاده می‌کند. به این معنا که این اطمینان را به شما می‌دهد که محیط اطرافتان و محیط‌زیست را به‌هیچ‌عنوان تحت تأثیر آلودگی و غیره قرار نمی‌دهد. ثانیاً این یک محصول بزرگ با موتوری قدرتمند است که می‌تواند بدون استفاده از جعبه‌های توزیع، تا 4 منطقه را خنک کند. علاوه بر این، یک طراحی جمع‌وجور و یک کابینت فولادی گالوانیزه بادوام دارد که حداکثر دوام و کارایی را برای کاربر به همراه خواهد داشت.

لیست قیمت کولر گازی گری با مقایسه انواع محصولات | فروشگاه بانه انتخاب

Gree MULTI30CVIR401 بسیار بی‌صدا عمل می‌کند و نوید یک عملکرد بی‌صدا را با مکانیسم‌های کاهش صدا می‌دهد تا شما بتوانید از یک محیط خنک و بی‌صدا در روزهای گرم تابستانی لذت نهایی را ببرید. در کل، کولرگازی گری یک سیستم تهویه مطبوع عالی و قابل‌اعتماد است که توسط برند Gree طراحی و تولید شده است.

کلام آخر

به‌طورکلی این محصول بالاترین سطح قابلیت و اطمینان را به شما ارائه می‌دهد و همان‌طور که گفته شد، توانایی ارائه عملکردی فوق‌العاده و همچنین صرفه‌جویی در انرژی را دارد. این محصول دارای امتیاز حیرت‌انگیز 21 SEER و 12.5 EER در بین دیگر محصولات است و در نتیجه بدون اینکه کاهشی در عملکرد این دستگاه شاهد باشید، می‌توانید کاهش قابل‌توجهی در مصرف برق و قبض‌های آب و برق را داشته باشید.

Gree MULTI30CVIR401 مانند سایر مدل‌ها از فناوری Wi-Fi برای کنترل دستگاه شما از طریق تلفن هوشمند از راه دور برخوردار است. رنگ محصول نیز بسیار جذاب و دلخواه است و با بیشتر رنگ‌ها در دکوراسیون منزل شما ترکیب می‌شود. این محصول 1000-1650 فوت مربع فضای زندگی گسترده را در سرمایش و گرمایش پوشش می‌دهد، درحالی‌که از نظر مصرف برق مقرون‌به‌صرفه است. به‌طورکلی می‌توان گفت این مدل واقعاً یک انتخاب عالی است! این مدل از برند گری می‌تواند مقرون‌به‌صرفه‌ترین انتخاب شما باشد.

Gree 12000 BTU 16 SEER LIVO+

نقاط قوت

فضایی با مساحت 400-650 فوت مربع را پوشش می‌دهد. دارای یک امتیاز باورنکردنی 16 SEER و 9.3 EER برای بهره‌وری انرژی می‌باشد. قدرت خنک‌کننده 12000 BTU دارد که به‌راحتی یک عملکرد مؤثر را ارائه می‌دهد. دارای قابلیت عملکرد خودکار و راه‌اندازی مجدد می‌باشد. دارای اینورتر G10 مدرن و فناوری کمپرسور متغیر است.

نقاط ضعف

کیت Wi-Fi در این محصول به‌صورت جداگانه خریداری می‌شود. نمی‌توان به ترموستات دیواری متصل شد. خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتری آن چندان قابل‌اعتماد نیستند.

چرا این محصول از نظر مجموعه گری برجسته است

با وجود این سیستم خنک‌کننده Gree، از داشتن دیگر خنک‌کننده‌ها بی‌نیاز خواهید شد. این مدل با یک فناوری کمپرسور با سرعت متغیر و اینورتر G10، حداکثر سطح کارایی و عملکرد انرژی را ارائه می‌دهد. این محصول با امتیاز قابل‌توجه بهره‌وری انرژی 16 SEER و 9.3 EER، یک پکیج کامل از ویژگی‌های عالی در یک محصول است.

Gree 12000 BTU 16 SEER LIVO+ عملکرد عالی با قدرت خنک‌کننده 12000 BTU دارد که به‌راحتی فضای مدنظر شما را به یک فضای خنک و لذت‌بخش تبدیل می‌کند. علاوه بر این، یک فضای بزرگ تا 400-650 فوت مربع را پوشش خواهد داد. در نتیجه، می‌توانید اتاق نشیمن خود را به‌راحتی خنک کنید. همچنین، دارای چندین ویژگی بی‌نظیر است که تجربه کاربر را از داشتن یک محصول با بالاترین سطح کیفیت افزایش می‌دهد.

لیست قیمت کولر گازی گری با مقایسه انواع محصولات | فروشگاه بانه انتخاب

کلام آخر

آیا شما حاضر هستید بر روی یکی از قابل‌اطمینان‌ترین محصولات گری با عملکرد بالای سیستم‌های خنک‌کننده سرمایه‌گذاری کنید؟ اگر مایل هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این مدل را امتحان کنید و مشکلات خود را در خصوص یک خنک‌کننده بی‌کیفیت برای همیشه فراموش کنید. این محصول قابلیت ارائه یک عملکرد در سطح بالا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی دارد.

قدرت خنک‌کننده 12000 BTU برای خنک‌کردن فضای زندگی شما بدون هیچ مشکلی کافی است. درعین‌حال که از یک مبدل مدرن G10 و فناوری کمپرسور متغیر برای قابلیت‌های عملیاتی مؤثر برخوردار است، از مبرد سازگار با محیط‌زیست نیز استفاده می‌کند. اگر به دنبال گزینه‌ای مناسب برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی همراه با عملکرد بی‌نظیر هستید، این مدل از برند گری می‌تواند پیشنهاد فوق‌العاده‌ای برای شما باشد. در خرید آن اصلاً شک نکنید.

یکی دیگر از بهترین مدل‌های کولرگازی قابل‌حمل Gree 8000 BTU می‌باشد که در ادامه ویژگی‌های آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

کولرگازی قابل‌حمل Gree 8000 BTU

نقاط قوت

دارای بهره‌وری انرژی 5.4 EER همراه با فیلتر قابل شستشو و قابل‌استفاده مجدد. می‌تواند فضایی با وسعت 250 فوت مربعی بزرگ را خنک و رطوبت‌زدایی کند. برای عملکردی مطمئن از مبرد سازگار با محیط‌زیست R-410A استفاده می‌کند. دارای قابلیت خنک‌سازی و رطوبت‌زدایی کارآمد و قابل‌اطمینان.

نقاط ضعف

این محصول به طور قابل‌توجهی سنگین است و به‌راحتی قابل‌حمل نیست. ممکن است برای فعالیت در مکان‌های بزرگ اداری و مسکونی کافی نباشد.

دلایلی که به شما در انتخاب این محصول اطمینان می‌دهد

Gree 8000 BTU جدا از اینکه چند نقطه‌ضعف دارد، اما نقاط قوت آن هم قابل‌چشم‌پوشی نیست. اگر کیفیت و اعتبار این محصول موردتوجه شما باشد، پس تضمین می‌کنیم که این مدل از هیچ نظر شما را ناامید نخواهد کرد. از نظر صرفه‌جویی در مصرف انرژی و یا قابلیت خنک‌کننده عالی می‌توان گفت این محصول قادر است شما را در هر دو مورد راضی نگه دارد.

این سیستم خنک‌کننده حداکثر 6000 BTU قدرت خنک‌کننده ارائه می‌دهد تا شما را در گرمای کم‌فشار خنک کند، اما مناسب محیط‌هایی با گرمای شدید نمی‌باشد و از همه مهم‌تر، از قابلیت عملیاتی دوگانه برخوردار است. این بدان معنا است که می‌تواند فضای زندگی شما را خنک و همچنین رطوبت‌زدایی کند. قطعاً شما می‌توانید به قابلیت‌های برتر خنک‌سازی و رطوبت‌زدایی این مدل از برند گری در تابستان‌ها اعتماد کنید.

کلام آخر

با داشتن سیستم تهویه مطبوع درجه‌یک، Gree مدل دیگری از محصولاتش را برای برطرف‌کردن نگرانی‌های شما دررابطه‌با خنک‌کننده فضای اداری و زندگی‌تان ارائه می‌دهد. این یک واحد AC قابل‌حمل است که می‌تواند در هر اتاق نصب شود. Gree 8000 BTU می‌تواند به طور مؤثری یک فضای زندگی با وسعت 250 فوت مربعی را خنک کرده و در آن رطوبت ایجاد کند. علاوه بر این، این مدل گری عملکرد صرفه‌جویی در مصرف برق را دارد که به طور قابل‌ملاحظه‌ای برای کاربران رضایت‌بخش است. این محصول دارای امتیاز 5.4 EER می‌باشد.

Gree 8000 BTU ضمن استفاده از مبرد سازگار با محیط‌زیست R-410A، در مقایسه با بیشتر مدل‌های خنک‌کننده سنتی عملکردی استثنایی را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال خرید یک سیستم خنک‌کننده مطمئن با قیمت مناسب هستید، خرید این سیستم خنک‌کننده را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تهویه مطبوع قابل‌حمل Gree Laffis -

نقاط قوت

همراه با نمایشگر LED توانایی رطوبت‌زدایی را نیز دارد. سازگار با محیط‌زیست و دارای یک فن با 3 سرعت مختلف است. دارای 12000 BTU قدرت سرمایش و گرمایش کارایی مؤثر در 35 مترمربع فضای زندگی

نقاط ضعف

برای آب‌وهوای شدیداً گرم گزینه مناسبی نیست. برای عملکرد مؤثر به نگهداری نیاز دارد. هزینه‌های تعمیر در صورت خرابی قطعات می‌تواند زیاد باشد.

چند نکته مثبت و قابل‌توجه در جهت انتخاب این مدل خنک‌کننده از برند گری

آنچه در مورد این محصول موردتوجه قرار می‌گیرد، قابلیت‌های همه‌جانبه آن است. این محصول می‌تواند هر دو مکانیزم گرمایش و سرمایش برای تابستان و زمستان را با هم داشته باشد. از همه مهم‌تر، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و باتوجه‌به این عملکرد حداقل انرژی را نیز مصرف می‌کند.

Gree Laffis همچنین با محیط‌زیست سازگار است و سازوکار سازگار با محیط‌زیست در این محصول برای محافظت از محیط‌زیست در برابر گردوغبار و سایر ناخالصی‌ها بسیار کارآمد می‌باشد. علاوه بر این، از 12000 BTU مناسب برای گرمایش و سرمایش برای حفظ رضایت شما در طول سال برخوردار است.

این سیستم تهویه مطبوع برای حداکثر 35 مترمربع فضا کارایی دارد. از جمله ویژگی‌های مختلف است دستگاه به قابلیت رطوبت‌زدایی نیز می‌توان اشاره کرد. به‌طورکلی، می‌توان گفت اینGree Laffis از خانواده گری یک گزینه مناسب برای نیازهای گرمایش و سرمایش شما است.

کلام آخر

سابقه شرکت گری در تولید سیستم‌های خنک‌کننده به مدت‌های طولانی برمی‌گردد. به همین دلیل است که اکثر محصولات آنها از نظر کیفیت و عملکرد بسیار قابل‌اعتماد هستند. اگر به دنبال دستگاهی هستید که عملکردی با حداقل مصرف برق را در خود جای دهد،Gree Laffis را امتحان کنید.

این محصول کلیه ویژگی‌های بارز یک سیستم خنک‌کننده درجه‌یک را در خود جای‌داده است و در مقابل باتوجه‌به این ویژگی‌ها، هزینه‌ای که برای خرید این محصول می‌پردازید بسیار اندک می‌باشد. این یکی از بهترین سیستم‌های تهویه مطبوع قابل‌حمل است که به معنای واقعی کلمه می‌توانید از آن در هر اتاق بدون دردسر استفاده کنید.

خرید کولر گازی گری از بانه – فروشگاه بانه انتخاب

اگر شما هم قصد خرید کولر گازی اجنرال یا برندهای مطرح دیگر مانند گری ، ال جی ، بوش و حتی نیاز به استعلام قیمت کولر گازی دارید میتوانید به فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب (banehentekhab.com)مراجعه و با خیالی اسوده اقدام به محصولات ارجینال با بهترین قیمت نمایید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رایزنی دبیر شورای امنیت روسیه با همتای ایرانی