آغاز فروش محصولات تسلا با بیت کوین


آغاز فروش محصولات تسلا با بیت کوین

مشتریان محصولات تسلا هم‌اکنون می‌توانند با استفاده از بیت کوین اقدام به خرید کنند. پیش از این ایلان ماسک قول عملی شدن این کار را داده بود و حالا خبر فروش محصولات تسلا با بیت کوین در توییتر ماسک منتشر شده است. این خودروساز آمریکایی البته گفته که بیت کوین دریافتی را حفظ خواهد کرد … The post آغاز فروش محصولات تسلا با بیت کوین appeared first on مجله...

مشتریان محصولات تسلا هم‌اکنون می‌توانند با استفاده از بیت کوین اقدام به خرید کنند. پیش از این ایلان ماسک قول عملی شدن این کار را داده بود و حالا خبر فروش محصولات تسلا با بیت کوین در توییتر ماسک منتشر شده است.

آغاز فروش محصولات تسلا با بیت کوین

این خودروساز آمریکایی البته گفته که بیت کوین دریافتی را حفظ خواهد کرد و آن را به ارزهای دیگر تبدیل نخواهد کرد. تا به اینجا توانایی خرید محصولات تسلا با بیت کوین به بازار آمریکا محدود است اما تا اواخر سال جاری میلادی مشتریان سایر کشورها نیز توانایی این کار را خواهند داشت.

قیمت بیت کوین پس از بیانیه ماسک بیش از ۴ درصد افزایش یافت و به ۵۶,۰۵۴ دلار در زمان نگارش این خبر رسید.

خودروهای تسلا همچنان به دلار قیمت‌گذاری خواهند شد و خریداران گزینه پرداخت با بیت کوین را در کنار سایر گزینه‌های خرید خواهند داشت. به دلیل نوسان ارزش ارزهای مجاری مشتریانی که به دنبال خرید محصولات تسلا با بیت کوین هستند باید در مدت‌زمان مشخصی پرداخت را انجام دهند.

آغاز فروش محصولات تسلا با بیت کوین

تسلا ماه پیش گفته بود سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری در بیت کوین انجام داده است. قیمت این ارز مجازی در آن زمان حدود ۳۳ هزار دلار بود بنابراین سرمایه تسلا امروز حدود ۱.۲ میلیارد دلار افزایش یافته است.

آغاز فروش محصولات تسلا با بیت کوین

رویترز می‌گوید برخی شرکت‌های دیگر پذیرنده بیت کوین همچون مایکروسافت معمولاً این ارز مجازی را به ارزهای مرسوم بازار تبدیل می‌کنند.

آغاز فروش محصولات تسلا با بیت کوین

ماسک علیرغم حرف‌وحدیث‌های زیادی که درباره ارزهای مجازی و اعتبار و پشتوانه آن‌ها وجود دارد از بیت کوین و داجکوین حمایت و از ارزهای مرسوم انتقاد کرده است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...