جنب و جوشی در فوتبال بانوان کرمانشاه پس از یک دهه خاموشی!


جنب و جوشی در فوتبال بانوان کرمانشاه پس از یک دهه خاموشی!

حدود یک دهه از روزگاران طلایی فوتبال بانوان کرمانشاه می‌گذرد. روزهایی که فوتبال بانوان این استان در کشور حرفی برای گفتن داشت و در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کرد، اما سالهاست که بی توجهی و بی رغبتی اسپانسرها آن را به کما برده و دیگر نامی از فوتبال بانوان کرمانشاه در کشور دیده نمی‌شود.

اما حالا با گذشت حدود 10 سال از آن روزها، فوتبال بانوان کرمانشاه به جنب و جوشی افتاده و خبرهایی از تلاش برای حضور یک تیم از استان در رقابت های لیگ دسته اول کشور به گوش می رسد.

بهناز ایوانی که تا چندماه پیش نایب رئیس هیات فوتبال استان بود و اکنون سرمربی تیم باشگاه آرش شده - تیمی که قرار است در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور حضور داشته باشد- در گفت و گو با ایسنا گفت: چند سالی نایب رئیس هیات فوتبال استان بودم و با توجه به فعالیتم در هیات، نمی توانستم با باشگاه های خصوصی همکاری داشته باشم.

وی تصریح کرد: پس از اینکه در ماه های گذشته انتخابات هیات فوتبال استان برگزار شد از سمت خود استعفا دادم و همکاری خود را با یکی از باشگاه های بخش خصوصی استان آغاز کردم و بدنبال این بودیم تا تیمی را تشکیل دهیم و پس از یک دهه وقفه با تشکیل یک تیم لیگی شور و نشاطی را در فوتبال بانوان استان ایجاد کنیم. به این منظور فراخوانی را به بازیکنان دادیم تا در تمرینات حاضر شوند و اردوها را برای حضور در لیگ دسته اول آغاز کنیم.

وی افزود: تمرینات تیم را که شروع کردیم، هیات استان اعلام کرد که می خواهد رقابت های فوتبال قهرمانی استان بخش بانوان را برگزار کند که ما نیز از این فرصت برای محک زدن بازیکنان خود استفاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آرش کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به اینکه طی چندسال گذشته روی بخش رده های پایه فوتبال بانوان کرمانشاه خوب کار شده بود، برای برگزاری رقابت های قهرمانی استان 9 تیم(چهار تیم از کرمانشاه و پنج تیم از شهرستان ها) اعلام آمادگی کردند و رقابت های خوبی برگزار شد.

این مربی پیشکسوت فوتبال بانوان که تیمش قهرمان رقابت های قهرمانی استان شده، عنوان کرد: باتوجه به عملکرد خوبی که در رقابت های قهرمانی استان داشتیم، مصمم تر از قبل برای حضور در لیگ دسته اول به تمریناتمان ادامه دادیم و تمام مقدمات برای حضور در این لیگ را فراهم کرده ایم.

ایوانی در ادامه به پیشینه خوب فوتبال بانوان در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: فوتبال بانوان کرمانشاه از سال 1387 بصورت جدی فعالیت خود را شروع کرد و سال 1389 با نام شهدای آب منطقه ای در لیگ برتر شرکت داشت، اما سال بعد چون اسپانسری نداشتیم نتوانستیم دوباره در لیگ برتر شرکت کنیم و به ناچار در لیگ دسته اول حضور داشتیم.

وی افزود: در رقابت های لیگ دسته اول هم قهرمان شدیم و دوباره چون اسپانسر نداشتیم نتوانستیم به لیگ برتر برویم و از آن سال دیگر حضور فوتبال بانوان کرمانشاه را در لیگ ها نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آرش کرمانشاه اضافه کرد: عدم حضور تیم کرمانشاه در رقابت‌های لیگی درحالی است که ما حدود پنج بانوی فوتبالیست لیگ برتری را داریم، اما هیچگاه اسپانسری پای کار نیامده تا بتوانیم با تشکیل یک تیم در حد لیگ برتر آنها را جذب کنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هم مسئولین باشگاه آرش حمایت خود را از ما اعلام کرده اند، اما به اسپانسرهایی هم نیاز داریم تا حضوری قدرتمند در لیگ دسته اول داشته باشیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نباید اجازه داد دوران خوب فوتبال بانوان به خاطره تبدیل شود / برخی تیم‌ها بودجه دارند، ا...