مرسدس X کلاش شش چرخ، فرزند ناخلف G63 6×6!


مرسدس X کلاش شش چرخ، فرزند ناخلف G63 6×6!

مرسدس بنز X کلاس هرگز خودروی موفقی نبود و به همین دلیل تولید آن دقیقاً یک سال پیش پایان یافت اما بااین‌وجود، تیونرها هنوز هم دست از سر آن برنداشته و می‌خواهند نشان دهند که این پیکاپ ناموفق آلمانی را می‌توان به خودرویی جذاب‌تر تبدیل کرد. یکی از مصادیق این موضوع، این X کلاس شش … The post مرسدس X کلاش شش چرخ، فرزند ناخلف G63 6×6! appeared first on...

مرسدس بنز X کلاس هرگز خودروی موفقی نبود و به همین دلیل تولید آن دقیقاً یک سال پیش پایان یافت اما بااین‌وجود، تیونرها هنوز هم دست از سر آن برنداشته و می‌خواهند نشان دهند که این پیکاپ ناموفق آلمانی را می‌توان به خودرویی جذاب‌تر تبدیل کرد. یکی از مصادیق این موضوع، این X کلاس شش چرخ است که اخیراً در هلند فروخته شده است.

مرسدس X کلاش شش چرخ، فرزند ناخلف G63 6×6!

این پیکاپ چشمگیر بر اساس مدل X350d معمولی ساخته شده اما چون مالک قبلی آن چیزی منحصربه‌فرد می‌خواست، یک شاسی سفارشی برای خودرو طراحی شده که امکان نصب محور سوم و دو چرخ اضافی را فراهم کرده است. علاوه بر این، برای نصب چرخ‌های جدید با لاستیک‌های آفرودی بزرگ‌تر، کیت افزایش ارتفاع ۱۰ سانتی‌متری هم برای X کلاس در نظر گرفته شده است.

مرسدس X کلاش شش چرخ، فرزند ناخلف G63 6×6!

این X کلاس شش چرخ که تنها یک دستگاه از آن ساخته شده است، در ظاهر نمای جذاب و چشمگیری دارد زیرا بدنهٔ آن با رنگ قهوه‌ای متالیک ویژه‌ای رنگ‌آمیزی شده و در جلو و عقب هم به سپرهای کرومی مجهز شده است. بچه گلگیرهای مشکی مات، لوله‌های فلزی در طرفین قسمت بار و ریل‌های روی سقف هم از دیگر ویژگی‌های ظاهری این پیکاپ شش چرخ هستند. برای قسمت بار پیکاپ کاوری فولادی با الگوی لوزی شکل در نظر گرفته شده و درب پشتی هم با نوشتهٔ ۶ Wheeler تزئین شده است.

مرسدس X کلاش شش چرخ، فرزند ناخلف G63 6×6!

داخل این X کلاس شش چرخ اما تا حد زیادی دست‌نخورده باقی‌مانده و در آن صندلی‌های چرمی مشکی‌رنگ و تریم نقره‌ای‌رنگ به چشم می‌خورد درحالی‌که نشان ۶ Wheeler هم روی داشبورد در سمت شاگرد دیده می‌شود. پیشرانهٔ این خودرو نیز تغییری نداشته و همان ۳ لیتری توربودیزل V6 مدل X350d است که ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک به هر شش چرخ منتقل می‌شود.

مرسدس X کلاش شش چرخ، فرزند ناخلف G63 6×6!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آشنایی با سیتروئن C3 جدید؛ کراس اور مجهز فرانسوی با قیمت 22 هزار دلار