نشست‌های روشنگری درباره انتخابات در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار می‌شود


نشست‌های روشنگری درباره انتخابات در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام عابدین‌زاده گفت: نشست‌های روشنگری درباره انتخابات با سخنرانی شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در مسجد حضرت ولیعصر(عج) بلوار ابوذر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد عابدین زاده» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه روشنگری درباره انتخابات و تبیین دلایل حضور حداکثری مردم در انتخابات از وظایف مهم مسجدی ها، هیئتی ها و حوزویان است، اظهار کرد: مسجد حضرت ولیعصر(عج) به همین منظور با تلاش و همکاری پایگاه بسیج حوزه علمیه سفیران هدایت امام صادق (عج) در هر دوره از انتخابات نشست های بصیرت افزایی را با حضور شخصیت های برجسته سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برگزار می کند.

امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر (عج) (واقع در تهران، بلوار ابوذر) افزود: نشست های روشنگری درباره انتخابات 1400 با سخنرانی شخصیت های سیاسی و فرهنگی همچون حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم (نماینده مجلس خبرگان رهبری)، عباس سلیمی نمین (عضو دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران)، نادر طالب زاده (دبیر جشنواره فیلم عمار) و محمدحسین صفارهرندی (عضو مجمع تشخصیت مصلحت نظام) در مسجد حضرت ولی عصر(عج) برگزار می شود.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش دارد این بار به هدف خود برای حضور حداقلی مردم در انتخابات دست یابد و وجود مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا را حربه خود برای رسیدن به هدف شوم خود می داند که قطعاً برگزاری چنین نشست های روشنگری در مساجد، هیئت های مذهبی، مدارس علمیه و سایر مراکز دینی، فرهنگی و علمی می تواند دشمن را یک بار دیگر ناکام بگذارد.

عابدین زاده ادامه داد: نشست های روشنگری درباره انتخابات با جدیت و تلاش خادمان و فعالان مسجد حضرت ولی عصر(عج) به ویژه بسیجیان و هیئت امنا و واحد فرهنگی این مسجد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: مسجد حضرت ولی عصر(عج) فعالیت های خود درباره انتخابات خرداد ماه 1400 را از چند ماه پیش شروع کرده است و تا یکی دو روز مانده به انتخابات نیز با جدیت دنبال می کند.

پایان پیام/397

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکسی تلخ از آرمین زارعی که طرفدارانش را دلواپس کرد/ تصویر