بشار اسد پیروز انتخابات ریاست جمهوری سوریه شد


بشار اسد پیروز انتخابات ریاست جمهوری سوریه شد

شفقنا- رئیس پارلمان سوریه از پیروزی بشار اسد با اکثریت قاطع آراء رأی دهندگان سوری در انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از اسپوتنیک، حموده الصباغ، رئیس پارلمان سوریه در کنفرانس خبری در ساختمان پارلمان اعلام کرد که اسد بیش از 13 میلیون و 540 هزار رأی کسانی که حق رای دهی […]

بشار اسد پیروز انتخابات ریاست جمهوری سوریه شدبشار اسد پیروز انتخابات ریاست جمهوری سوریه شد

شفقنا- رئیس پارلمان سوریه از پیروزی بشار اسد با اکثریت قاطع آراء رأی دهندگان سوری در انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از اسپوتنیک، حموده الصباغ، رئیس پارلمان سوریه در کنفرانس خبری در ساختمان پارلمان اعلام کرد که اسد بیش از ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار رأی کسانی که حق رای دهی در داخل و خارج سوریه را داشتند، از آن خود کرده است.

بشار اسد ۹۵.۱ درصد از آراء درست رأی دهندگان در داخل و خارج سوریه را به دست آورد.

در همین حال، محمود مرعی، نامزد دیگر انتخابات ۴۷۰ هزار و ۲۷۶ رای (۳.۳) درصد آراء و عبد الله سلوم عبدالله، دیگر نامزد انتخابات ۲۱۳ هزار و ۹۶۸ رأی (۱.۵) درصد از آراء شرکت کنندگان در انتخابات را از آن خود کرد.

۱۴ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۱۴۰ رأی دهنده در انتخابات سوریه شرکت کردند.

پیشتر محمد الرحمون، وزیر کشور سوریه گفته بود، تعداد کسانی که حق رای گیری دارند، حدود ۱۸ میلیون و ۱۰۷ هزار سوری در داخل و خارج این کشور است.

خبر را در اسپوتنیک می‌توانید ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟