خانه ایلان ماسک اجاره‌ای و فقط 34 متر مربع است


خانه ایلان ماسک اجاره‌ای و فقط 34 متر مربع است

گجت نیوز خانه ایلان ماسک اجاره‌ای است. موسس شرکت تسلا و یکی از سرمایه‌دارترین افراد جهان هم‌اکنون مشغول به زندگی در یک خانه 34 متری است. ایلان ماسک که هم‌اکنون به واسطه ثروت فراوانی که دارد به عنوان یکی از سرمایه‌دارترین افراد جهان شناخته می‌شود، مشغول به زندگی در یک خانه اجاره‌ای 34 متری پیش ساخته واقع... نوشته خانه ایلان ماسک اجاره‌ای و فقط...

خانه ایلان ماسک اجاره‌ای است. موسس شرکت تسلا و یکی از سرمایه‌دارترین افراد جهان هم‌اکنون مشغول به زندگی در یک خانه ۳۴ متری است.

ایلان ماسک که هم‌اکنون به واسطه ثروت فراوانی که دارد به عنوان یکی از سرمایه‌دارترین افراد جهان شناخته می‌شود، مشغول به زندگی در یک خانه اجاره‌ای ۳۴ متری پیش ساخته واقع در بوکا چیکا تگزاس است. لازم به ذکر است که ماسک این خانه را از اسپیس ایکس اجاره کرده است. این خانه حتی از تسلا مدل S نیز ارزان‌تر بوده و تنها ۵۰ هزار دلار قیمت دارد.

در ژوئن سال جاری میلادی ماسک در توئیتی اعلام کرد که قصد اجاره خانه‌ای از اسپیس ایکس را دارد. ماسک در حال حاضر مشغول به زندگی در خانه‌ای است که طراحی آن بر عهده Boxabl بود. این در صورتی است که ماسک تا به امروز هیچ صحبتی را از شرکت سازنده خانه‌اش به میان نیاورده است. این شرکت خانه‌های مدرن و جمع‌وجوری می‌سازد و خانه‌های ساخته شده توسط این شرکت از یک اتاق خواب، یک سرویس بهداشتی و یک اتاق نشیمن تشکیل شده‌اند.

علاوه بر این شرکت Boxabl نیز در رابطه با ساخت خانه ایلان ماسک هیچ حرفی نزده، اما در ماه نوامبر از ساخت خانه‌ای واقع در بوکا چیکا برای یکی از مهم‌ترین شخصیت‌ها خبر داده بود. این شرکت در سال ۲۰۱۷ در لاس وگاس تأسیس شد و هدف اصلی از بنا نهادن این شرکت ساخت خانه‌هایی بود که می‌توانند بدون هیچ دردسری و به راحتی از هر جایی حمل شوند.

برا ساس اظهارات گالیانو تیرامانی، یکی از بنیان‌گذاران این شرکت، کمپانی Boxabl قصد دارد تا خانه‌های بسیاری را ساخته و با قیمتی که تا به امروز بی‌سابقه بود، به فروش برساند. وی افزود ما قصد داریم که قیمت مسکن را به شکل قابل توجهی در جهان پایین بیاوریم.

فروش خانه ایلان ماسک با قیمت ۳۷.۵ میلیون دلار

ایلان ماسک در طول یک سال گذشته به منظور سرمایه‌گذاری در مأموریت‌های فضایی و پروژه‌های اسپیس ایکس اقدام به فروش اکثر خانه‌های خود کرده است. این میلیاردر در ماه ژوئن با انتشار توئیتی اعلام کرد که قصد دارد عمارت خود واقع در خلیج کالیفرنیا که تنها خانه باقی مانده برای او محسوب می‌شود را با قیمتی برابر با ۳۷.۵ میلیون دلار بفروشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گوشی جان سخت دوجی S88 Plus با باتری 10 هزار میلی‌آمپر ساعت و همراهی آیرون من معرفی شد!