رم و دوج در صدر لیست مطالعهٔ کیفیت اولیهٔ جی‌دی پاور 2021


رم و دوج در صدر لیست مطالعهٔ کیفیت اولیهٔ جی‌دی پاور 2021

جی‌دی پاور هرسال رتبه‌بندی خودروسازان در زمینهٔ کیفیت اولیهٔ محصولات را اعلام می‌کند و حالا نتایج این مطالعه برای سال 2021 اعلام شده است. این مطالعه که مشکلات خودروها در 90 روز اول مالکیت را بررسی می‌کند، بر اساس پاسخ‌های بیش از 110 هزار نفر شکل گرفته که خودروی مدل 2021 خریداری یا اجاره کرده‌اند. … The post رم و دوج در صدر لیست مطالعهٔ کیفیت...

جی‌دی پاور هرسال رتبه‌بندی خودروسازان در زمینهٔ کیفیت اولیهٔ محصولات را اعلام می‌کند و حالا نتایج این مطالعه برای سال ۲۰۲۱ اعلام شده است. این مطالعه که مشکلات خودروها در ۹۰ روز اول مالکیت را بررسی می‌کند، بر اساس پاسخ‌های بیش از ۱۱۰ هزار نفر شکل گرفته که خودروی مدل ۲۰۲۱ خریداری یا اجاره کرده‌اند. این مطالعه روی ۲۲۳ حوزهٔ مختلف از نظر کیفیت اولیه تمرکز دارد و همه‌چیز از تکنولوژی سیستم‌ها گرفته تا تجربهٔ رانندگی را پوشش می‌دهد.

رم و دوج در صدر لیست مطالعهٔ کیفیت اولیهٔ جی‌دی پاور 2021

همهٔ خودروسازان بزرگ حاضر در بازار ایالات‌متحده در این نظرسنجی شرکت می‌کنند غیر از تسلا که اجازهٔ نظرسنجی از مالکین محصولات خود در برخی ایالت‌ها را نمی‌دهد. طبق اعلام جی‌دی پاور، امسال رم با ۱۲۸ مشکل در هر صد خودرو (که به‌صورت مخفف PP100 گفته می‌شود) در رتبهٔ اول قرار می‌گیرد. رتبهٔ دوم این جدول نیز به برادر رم یعنی دوج با ۱۳۹ مشکل اختصاص دارد. پس‌ازاین دو برند آمریکایی، لکسس و میتسوبیشی هردو با ۱۴۴ مشکل در هر صد خودرو در رتبه‌های بعدی جای گرفته‌اند. جمع پنج برند برتر لیست را هم کیا با ۱۴۶ مشکل تکمیل می‌کند.

رم و دوج در صدر لیست مطالعهٔ کیفیت اولیهٔ جی‌دی پاور 2021

از دیدن برندهایی که در قعر این لیست جای گرفته‌اند اما ممکن است تعجب کنید زیرا در اینجا آلفارومئو با ۲۰۴ مشکل، ولوو با ۲۱۰ مشکل و فولکس‌واگن با ۲۱۳ مشکل به چشم می‌خورند. دومین رتبهٔ بد لیست هم با اختلاف بسیار زیادی به آئودی با ۲۴۰ مشکل تعلق دارد؛ اما نکتهٔ عجیب‌تر اینکه آخرین جایگاه لیست به یکی دیگر از برادران دو برند صدرنشین یعنی کرایسلر اختصاص دارد؛ بنابراین به نظر می‌رسد همین دو محصولی که هم‌اکنون کرایسلر تولید می‌کند هم مشکلات زیادی برای خریداران داشته‌اند.

رم و دوج در صدر لیست مطالعهٔ کیفیت اولیهٔ جی‌دی پاور 2021

اما غیر از رتبه‌بندی خودروسازان، جی‌دی پاور باکیفیت‌ترین خودروها در ۹ کلاس مختلف را هم معرفی می‌کند. به‌عنوان‌مثال، هیوندای اکسنت، ب‌ام‌و سری ۲، لکسس RC، شورلت کوروت، کادیلاک CT5، لکسس UX، کیا تلوراید، ب‌ام‌و X7 و جیپ گلادیاتور باکیفیت‌ترین خودروها در کلاس خود هستند. باکیفیت‌ترین خودروی همهٔ کلاس‌ها و به‌نوعی کل بازار خودرو هم نیسان ماکسیما با ۸۵ مشکل در هر صد دستگاه است.

رم و دوج در صدر لیست مطالعهٔ کیفیت اولیهٔ جی‌دی پاور 2021

به گفتهٔ جی‌دی پاور، با توجه به مطالعهٔ کیفیت اولیهٔ سال ۲۰۲۱، امسال خودروها پیشرفتی ۲ درصدی داشته‌اند که نسبت به رشد ۳ درصدی سال گذشته کمتر است. این مطالعه همچنین به ناامیدی خریداران از تکنولوژی اشاره می‌کند. یکی از پررنگ‌ترین مشکلات در این زمینه، مشکلات اتصال گوشی‌های هوشمند به سیستم‌های اطلاعاتی-سرگرمی است که ظاهراً هرروز پیچیده‌تر می‌شوند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی