بهترین ردیاب خودرو | بهترین مارک ردیاب خودرو


بهترین ردیاب خودرو | بهترین مارک ردیاب خودرو

اغلب افرادی که اتومبیل خود را در مکانی پارک می‌کنند تا به محل کار یا مراکز خرید بروند، این نگرانی را در ذهن دارند که خودروشان علی‌رغم برخورداری از پیشرفته‌ترین سیستم‌های امنیتی مورد سرقت قرار گیرد. روزانه تعداد زیادی وسیله نقلیه در سراسر دنیا...

اغلب افرادی که اتومبیل خود را در مکانی پارک می‌کنند تا به محل کار یا مراکز خرید بروند، این نگرانی را در ذهن دارند که خودروشان علی‌رغم برخورداری از پیشرفته‌ترین سیستم‌های امنیتی مورد سرقت قرار گیرد. روزانه تعداد زیادی وسیله نقلیه در سراسر دنیا مورد سرقت قرار گرفته و صاحبان اتومبیل پارک شده پس از مشاهده جای خالی خودرو بهت‌زده می‌شوند و همواره این نگرانی را دارند که آیا نیروی انتظامی قادر به ردیابی خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن است یا خیر؟! بدون تردید مکان‌یابی خودروهای سرقتی بدون تجهیزات ایمنی پیشرفته غیرممکن خواهد بود؛ از این‌رو دارندگان خودرو برای اطمینان خاطر بیشتر و افزایش امنیت اتومبیل خود، می‌توانند یک ردیاب GPS را از میان بهترین مارک‌های موجود در بازار انتخاب کرده و نصب کنند. در اینجا تلاش می‌کنیم تا به انواع ردیاب، دلایل خرید ردیاب GPS برای خودرو و بهترین مارک ردیاب خودرو اشاره کنیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

انواع ردیاب‌های GPS موجود در بازار

با توجه به این موضوع که وجود سیستم‌های حفاظتی- امنیتی بر روی خودرو بسیار حائز اهمیت است؛ از این‌رو امروزه شاهد تولید و عرضه انواع ردیاب خودرو به بازار هستیم. به‌طور کلی ردیاب‌های GPS در سه دسته اصلی زیر قرار می‌گیرند:

1-

ردیاب‌های GPS دارای باتری

اغلب ردیاب‌های خودرو موجود در بازار سیستم‌های امنیتی از باتری به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کنند. این مدل ردیاب‌های خودرو بسیار جمع و جور هستند و می‌توان به راحتی آن را در جای مناسب از خودرو نصب کرد اما همواره باید شارژ باتری این ردیاب‌ها را چک کرد.

2-

ردیاب‌های GPS پلاگینی

این مدل ردیاب‌های GPS از پریز 12 ولت خودرو یا پورت OBD II تغذیه می‌شوند و دیگر نگرانی بابت خالی شدن شارژ باتری وجود ندارد اما انرژی زیادی از خودرو می‌گیرند و به عنوان یک سیستم ضدسرقت به خوبی در اتومبیل پنهان نمی‌شوند.

3-

ردیاب‌های GPS سخت‌افزاری

با توجه به این موضوع که اغلب خودروهای قدیمی دارای پورت OBD II یا پورت سازگار نیستند تا از ردیاب‌های سیمی بر روی آن‌‌ها استفاده کرد؛ بنابراین ردیاب‌های GPS سخت‌افزاری گزینه مناسبی هستند که به راحتی زیر داشبورد دور از چشم قابل نصب خواهند بود.

چرا ردیاب GPS برای خودرو بخریم؟

همانطرو که می‌دانید، آمار سرقت خودرو در مکان‌های مختلف بسیار بالا بوده و صاحبان خودرو همواره به دنبال راهی هستند تا از خودرو در برابر دزدی و ناپدید شدن حفاظت کنند. استفاده از بهترین ردیاب خودرو سبب می‌شود تا رانندگان با خیال راحت و آسوده به پارک کردن خودرو در هر مکانی اقدام کرده تا در صورت سرقت احتمالی، بتوانند موقعیت مکانی خودرو را به سرعت ردیابی کنند. به‌طور کلی از مزایای نصب بهترین ردیاب خودرو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• کمک به مسیریابی و رسیدن با خیال راحت به مقصد مورد نظر

• روش ایمن برای نظارت بر نوجوانان درحال یادگیری رانندگی یا افراد مسن مستقل

• چلوگیری از گم شدن و کاهش مصرف سوخت

بنابراین استفاده از بهترین ردیاب خودرو، می‌تواند سفری امن و آسان را برای رانندگان و سرنشینان به ارمغان آورد.

آشنایی با بهترین مارک ردیاب خودرو

در حال حاضر برندهای مختلفی در زمینه طراحی و عرضه بهترین ردیاب خودرو مشغول فعالیت هستند که تولیدات هر کدام از این شرکت‌ها از قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار هستند و برای نصب بر روی اتومبیل مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه چند نمونه از بهترین ردیاب خودرو موجود در بازار را معرفی می‌کنیم:

1-

ردیاب AMERICALOC

شرکت AMERICALOC از فعالان در زمینه تولید وسایل الکترونیکی مختلف برای نظارت و افزایش امنیت است که محصولات متنوع را با کیفیت ساخت عالی برای کمک به افراد عادی و نیروی انتظامی ارائه می‌دهد. محصولات امنیتی این شرکت معتبر پاسخگوی نیازهای عمومی بوده و توانسته با قابلیت‌های ویژه در تولیدات خود به برندی محبوب تبدیل شود. یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات شرکت AMERICALOC، ردیاب GPS با قابلیت نمایش موقعیت جغرافیایی و دکمه وحشت است که به عنوان بهترین ردیاب خودرو شناخته می‌شود.

بهترین ردیاب خودرو | بهترین مارک ردیاب خودروAMERICALOC

2-

ردیاب MOTOSAFETY

MOTOSAFETY از سری شرکت‌های آمریکایی باسابقه است که با هدف تولید محصولات امنیتی خاص برای کمک به والدین در زمینه آموزش عادات رانندگی ایمن نوجوانان فعالیت دارد. دستگاه ردیابی GPS MOTOsafety Teen یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند باسابقه و معتبر است که بر کمک رانندگی ایمن برای رانندگان جدید تمرکز دارد و به عنوان بهترین ردیاب خودرو در بازار مطرح می‌شود؛ زیرا به عنوان ردیاب، فراتر از اقدامات ضد‌سرقت عمل کرده و اطلاعاتی از عادات رانندگی نوجوانان در اختیار والدین قرار می‌دهد. همچنین با نصب ردیاب GPS MOTOsafety Teen بر روی خودرو، می‌توان به اطلاعاتی از قبیل موقعیت مکانی فعلی خودرو، میزان شتاب و سرعت، ترمزهای شدید و مسافت طی شده دست پیدا کرد. لازم به ذکر است که این مدل ردیاب به پورت OBD II خودرو متصل می‌شود و پنهان کردن آن در خودرو کمی سخت و دشوار است. از قابلیت‌های این مدل ردیاب خودرو، می‌توان موارد زیر را نام برد:

• استفاده از Google Maps برای ردیابی مسیرها و مکان

• ارسال گزارش به گوشی یا رایانه

• امکان بررسی مسیرهای طی شده

بهترین ردیاب خودرو | بهترین مارک ردیاب خودروMOTOSAFETY

3-

ردیاب ماشین Bouncie GPS

این مدل ردیاب به عنوان بهترین ردیاب خودرو در بازار سیستم‌های ضدسرقت مطرح می‌شود؛ زیرا هر 15 ثانیه به صورت خودکار به‌روز می‌شود و قابلیت‌های منحصر به‌فردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ردیاب ماشین Bouncie GPS در صورت وقوع تصادف و نیاز به کمک بین جاده‌ای، اعلانی را به دستگاه های متصل ارسال می‌کند. این مدل ردیاب در دستگاه‌های مختلف نظیر گوشی‌های هوشمند و رایانه بدون محدودیت در تعداد دستگاه‌ متصل در دسترس خواهد بود. از ویژگی‌ها و امکانات این مدل ردیاب خودرو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• نشان دادن ثابت بودن خودرو در پاکینگ یا در حال حرکت بودن

• مسیرهای رسیدن به اتومبیل پارک شده

• نقشه نمای خیابان یا نقشه ماهواره‌ای

• بزرگنمایی یا کوچک نمایی آدرس‌ها

بهترین ردیاب خودرو | بهترین مارک ردیاب خودروBouncie GPS

4-

ردیاب GPS Amcrest

این مدل ردیاب خودرو از فناوری 4G LTE برخوردار بوده و به عنوان محصولی جمع و جور و شیک مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. این مدل ردیاب دارای یک رابط کاربری بصری است تا امکان کنترل فعالیت‌ها، مدیریت هشدارها، محدودیت سرعت، ترمز شدید و ... را برای کاربران فراهم کند. از سایر قابلیت‌های ردیاب GPS Amcrest، می‌توان به ردیابی وسیله نقلیه و اطمینان از ایمنی و دسترسی آسان در هر زمان اشاره کرد.

بهترین ردیاب خودرو | بهترین مارک ردیاب خودروAmcrest

5-

ردیاب خودرو Accutracking VTPlug

این مدل ردیاب پیشرفته با شبکه‌های 3G و 4G سازگار بوده و بلافاصله پس از اتصال به پورت OBDII خودرو، ارسال اطلاعات را به صورت 24 ساعت شبانه‌روز به گوشی‌های هوشمند یا رایانه ارسال می‌کند. ردیاب خودرو Accutracking VTPlug کاملا با الکسا سازگار بوده و زمانی‌که از آن بپرسید «ماشین من کجاست؟!» گزارشی را برایتان ارسال می‌کند. از اطلاعاتی که با نصب این ردیاب می‌توان به‌دست آورد، باید به موقعیت جغرافیایی خودرو، سرعت و شتاب و زمان تعویض روغن موتور اشاره کرد.

بهترین ردیاب خودرو | بهترین مارک ردیاب خودروAccutracking VTPlug

6-

بسته نرم‌افزاری ردیاب GPS Optimus 2.0

Optimus Tracker از تولیدکنندگان معتبر تجهیزات GPS برای اتومبیل است که بسته نرم‌افزاری ردیاب GPS Optimus 2.0 را به همراه یک قاب مغناطیسی عرضه کرده تا کاربران به راحتی آن را در قسمت زیرین خودرو نصب کنند. این مدل ردیاب خودرو از باتری قدرتمند برخوردار بوده و موقعیت مکانی اتومبیل را با اختلاف تقریبی 30 فوت نشان می‌دهد.

بهترین ردیاب خودرو | بهترین مارک ردیاب خودروGPS Optimus

7-

ردیاب GPS LandAirSea 2020

این مدل ردیاب نه تنها برای اتومبیل بلکه برای هر چیزی مناسب بوده و امکان قرار دادن آن در کوله پشتی، کیف یا قاب وجود دارد تا عملیات ردیابی را به خوبی انجام دهد. ردیاب GPS LandAirSea 2020، می‌تواند گزارش‌ها را اجرا کرده و الگوهای حرکتی را تجزیه و تحلیل کند. کلیه عملکردهای این مدل ردیاب خودرو تنها در 15 دقیقه تنظیم شده و می‌تواند حرکت ردیاب را در زمان واقعی نمایش داده و هشدارهای متنی و ایمیل را برای کاربر ارسال کند. از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این ردیاب، ‌می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• امکان نصب با قاب مغناطیسی

• ضد آب بودن

• سایز کوچک مناسب برای پنهان کردن آسان

• امکان تنظیم اعلان‌ها

• باتری با عمر مفید قابل قبول

بهترین ردیاب خودرو | بهترین مارک ردیاب خودروGPS LandAirSea

جمع‌بندی

در این مطلب به انواع ردیاب GPS موجود در بازار، دلایل استفاده از ردیاب و بهترین مارک ردیاب خودرو پرداخته شد تا افراد با خیال راحت و آسوده، سفر به هر مکانی در هر زمانی را تجربه کنند. در حال حاضر با افزایش آمار سرقت اتومبیل در شهرهای کوچک و بزرگ علی‌رغم داشتن سیستم‌های امنیتی فوق پیشرفته، صاحبان خودرو در تلاش هستند تا از سیستم حفاظتی خاص برای ردیابی سریع خودرو در صورت سرقت استفاده کنند. بهترین ردیاب خودرو در بازار تجهیزات امنیتی- حفاظتی توسط برندهای مختلف تولید شده و دارای قابلیت‌های خاصی بوده تا در کنار ردیابی موقعیت مکانی خودرو، اطلاعاتی از قبیل عادات رانندگی نوجوانان، ارسال اعلان در صورت تصادف، مسافت طی شده، میزان سرعت، مسیریابی جاده‌ای و ... در اختیار صاحبان خودرو قرار دهند؛ بنابراین اگر به دنبال نصب ردیاب هستید، توصیه می‌کنیم بهترین ردیاب خودرو را از میان مارک‌های موجود در بازار با توجه به مدل اتومبیل از میان ردیاب‌های باتری‌دار، پلاگینی و سخت‌افزاری انتخاب کنید.



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چه ماشینی معاینه فنی میخواهد