لوسید ایر در برابر تسلا مدل S پلد، سریع‌ترین درگ بی‌صدای تاریخ!


لوسید ایر در برابر تسلا مدل S پلد، سریع‌ترین درگ بی‌صدای تاریخ!

دو خودرو، بیش از 2 هزار اسب بخار قدرت، نه به بنزین! از زمان معرفی لوسید ایر جدید تاکنون افراد زیادی منتظر مسابقه درگ این خودرو و تسلا مدل S پلد بوده‌اند اما تاکنون نسخه‌های زیادی از ایر به دست مشتریان و اصحاب رسانه نرسیده است. به همین خاطر رویارویی این دو خودرو ساده نبوده … The post لوسید ایر در برابر تسلا مدل S پلد، سریع‌ترین درگ بی‌صدای تاریخ!...

دو خودرو، بیش از ۲ هزار اسب بخار قدرت، نه به بنزین!

از زمان معرفی لوسید ایر جدید تاکنون افراد زیادی منتظر مسابقه درگ این خودرو و تسلا مدل S پلد بوده‌اند اما تاکنون نسخه‌های زیادی از ایر به دست مشتریان و اصحاب رسانه نرسیده است. به همین خاطر رویارویی این دو خودرو ساده نبوده است اما حالا نوبت این درگ جذاب فرا رسیده است. افتخار شاخ‌به‌شاخ لوسید ایر و تسلا مدل S پلد نصیب درگ تایمز شده است. البته محل برگزاری این مسابقه خیلی معمول نیست. درگ موردبحث در تأسیسات هنسی در تگزاس برگزار شده است یعنی جایی که از تجهیزات زمان‌گیری استفاده نمی‌شود. به همین خاطر مسابقه این دو خودروی الکتریکی بر پایه تلمتری برگزار شده است و مسیر نیز آن چیزی نیست که در مسابقات درگ ویژه دیده می‌شود. البته هنوز هم فضای مناسبی برای رویارویی ایر و مدل S پلد وجود دارد.

لوسید ایر در برابر تسلا مدل S پلد، سریع‌ترین درگ بی‌صدای تاریخ!

در روی کاغذ مسابقه فشرده‌ای را می‌بینیم. لوسید ایر دریم ادیشن پرفورمنس از دو پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۱۱۱ اسب بخاری استفاده می‌کند و مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۹ ثانیه طی می‌کند. تسلا مدل S پلد هم یک خودروی الکتریکی زیر ۱۰ ثانیه است و در واقع علیرغم قدرت ۱۰۲۰ اسبی، مسافت ۴۰۰ متر را زیر ۱۰ ثانیه طی می‌کند. به‌طور خلاصه باید گفت منتظر یک مسابقه نفس‌گیر و هیجان‌انگیز هستیم. و همین‌طور هم هست چراکه علیرغم پیشی گرفتن اولیه تسلا، شاهد درگ های بسیار نزدیکی هستیم. در درگ اول تسلا استارت خوبی دارد و پیش می‌افتد و زمان ۹.۸۳ ثانیه را ثبت می‌کند. در مسابقه دوم استارت تسلا حتی بهتر هم شده است ولی ایر با فاصله یک خودرو پیش می‌افتد و این برتری را حفظ می‌کند هرچند تسلا در ادامه کمی به رقیب نزدیک می‌شود؛ اما در نهایت پیروزی از آنِ لوسید است.

لوسید ایر در برابر تسلا مدل S پلد، سریع‌ترین درگ بی‌صدای تاریخ!

مسابقه سوم بازهم به معنی پیش افتادن تسلا در زمان لانچ است هرچند این بار فاصله کمتر است. کشش هم بهتر شده است زیرا پلد لوسید را پشت سر می‌گذارد. پلد رکورد احساس‌برانگیز ۹.۶۷ ثانیه برای مسافت ۴۰۰ متر را ثبت می‌کند اما خبری از داده‌های لوسید در هیچ‌یک از مسابقات نیست. همچنین داده‌های درگ رولینگ آخر منتشر نشده است، درگی که پیروزی را به نام تسلا ثبت می‌کند. کشش مسیر نقش مهمی در درگ ها ایفا می‌کند اما این موضوع درباره خودروهای الکتریکی حیاتی‌تر است. به همین خاطر منتظر برگزاری یک مسابقه درگ دیگر بین لوسید ایر و تسلا مدل S پلد در مسیرهای مخصوص درگ هستیم. شاید مزیت قدرت بیشتر لوسید در چنین مسیری به کمکش بیاید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)