مینی کلاسیک با قوای محرکه تسلا و قدرت 300 اسب بخاری!


مینی کلاسیک با قوای محرکه تسلا و قدرت 300 اسب بخاری!

حذف پیشرانه‌های درون‌سوز خودروهای قدیمی و استفاده از قوای محرکه الکتریکی معمولاً منجر به افزایش وزن آن‌ها می‌شود و این در حالی است که شما از شر یک پیشرانه درون‌سوز سنگین خلاص شده‌اید. شما این مجموعه را با باتری‌های سنگین‌تر تعویض می‌کنید و این امر می‌تواند روی هندلینگ، ترمزگیری، عملکرد و راندمان خودرو تأثیر منفی … The post مینی کلاسیک با قوای...

حذف پیشرانه‌های درون‌سوز خودروهای قدیمی و استفاده از قوای محرکه الکتریکی معمولاً منجر به افزایش وزن آن‌ها می‌شود و این در حالی است که شما از شر یک پیشرانه درون‌سوز سنگین خلاص شده‌اید. شما این مجموعه را با باتری‌های سنگین‌تر تعویض می‌کنید و این امر می‌تواند روی هندلینگ، ترمزگیری، عملکرد و راندمان خودرو تأثیر منفی بگذارد.

مینی کلاسیک با قوای محرکه تسلا و قدرت 300 اسب بخاری!

اما اگر نیازی به باتری بزرگ نداشته باشید چه؟ اگر خودروی شما ابعاد کوچکی داشته باشد و با یک باتری کوچک‌تر هم کار بکند چه نیازی به مجموعه باتری بزرگ‌تر خواهد بود؟ این مینی کلاسیک ۱۹۶۷ که مشاهده می‌کنید از پیشرانه ۸۵۰ سی‌سی با قدرت زیر ۴۰ اسب بخار استفاده کرده بود اما حالا به پیشرانه تسلا و قدرت ۳۰۰ اسب بخاری مجهز شده است و البته وزنش تنها ۴۰ کیلوگرم افزایش یافته است.

مینی کلاسیک با قوای محرکه تسلا و قدرت 300 اسب بخاری!

باتری این خودرو نیز ظرفیت ۳۳ کیلووات ساعتی دارد که برای محصولی کوچک با وزن ۷۰۰ کیلوگرم کفایت می‌کند. این آمار و ارقام به معنی نسبت قدرت به وزن حدود ۴۳۰ اسب بخار در هر تن خواهد بود که حاکی از تولید محصولی کاملاً سریع است. اگر شما مینی کلاسیک را رانده باشید قطعاً می‌دانید که این خودرو حتی با پیشرانه‌های کوچک نیز سواری سرزنده و چابکی دارد؛ و بنا به گفته پترول پِد که فرصت راندن این خودرو را داشته است، مینی کلاسیک درست به همان اندازه‌ای که فکر می‌کنید هیجان‌انگیز است.

مینی کلاسیک با قوای محرکه تسلا و قدرت 300 اسب بخاری!

با شعاع حرکتی حدود ۲۴۰ کیلومتری در دنیای واقعی، این خودرو برای ترددهای شهری قانع‌کننده خواهد بود. البته می‌توان با مینی کلاسیک الکتریکی به قهرمان مسابقات خیابانی هم تبدیل شد چراکه شتاب گیری بسیار خوبی دارد. این خودرو جزو سریع‌ترین محصولات کلاسیک الکتریکی است که تمامی ویژگی‌های جالب محصول اولیه را با پرفورمنس بهتر و آلایندگی صفر ترکیب کرده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سایپا آریا جدید با گارانتی 5 ساله عرضه خواهد شد