امتیاز دوربین گوشی Galaxy S22 Ultra در بنچمارک DxOMark مشخص شد؛ غیبت در بین 10 گوشی برتر


امتیاز دوربین گوشی Galaxy S22 Ultra در بنچمارک DxOMark مشخص شد؛ غیبت در بین 10 گوشی برتر

بررسی‌های کارشناسان نشان می‌دهد که گوشی گلکسی S22 Ultra (https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/review/smartphone/38193-samsung-galaxy-s22-handson)توانسته در بسیاری از بخش‌های مربوط به عملکرد دوربین حتی بهتر از آیفون 13 پرو مکس عمل کند. با این حال بنچمارک DxOMark عقیده دیگری در این زمینه دارد.

بررسی‌های کارشناسان نشان می‌دهد که گوشی گلکسی S22 Ultra توانسته در بسیاری از بخش‌های مربوط به عملکرد دوربین حتی بهتر از آیفون 13 پرو مکس عمل کند. با این حال بنچمارک DxOMark عقیده دیگری در این زمینه دارد.

DxoMark یکی از معتبرترین بنچمارک‌ها در زمینه عکاسی با گوشی موبایل به شمار می‌رود و با توجه به نمونه عکس‌های مشاهده شده از گلکسی اس 22 اولترا، انتظار می‌رفت که این گوشی با سخت‌افزار دوربین قدرتمند خود بتواند امتیاز خوبی در این بنچمارک به خود اختصاص دهد.

در همین رابطه بخوانید:

- تماشا کنید: تست باتری گلکسی S22 اولترا در مقابل 4 پرچم‌دار دیگر
- مقایسه نسخه اگزینوس و اسنپدراگون Galaxy S22 Ultra ؛ عملکرد ناامید کننده GPU ساخت AMD

با این وجود پرچم‌دار سامسونگ حتی در بین 10 گوشی برتر DxOMark نیز قرار نگرفته است. سری S22 سامسونگ تمرکز بسیاری در بخش دوربین داشته‌اند و احتمالاً در بین گوشی‌های هوشمند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای عکاسی به شمار می‌آیند.

دوربین اصلی گوشی‌های S22 استاندارد و S22 پلاس از رزولوشن 50 مگاپیکسلی برخوردار است و گوشی گلکسی S22 Ultra نیز یک حسگر 108 مگاپیکسلی و بزرگ‌تر از نسل قبل دارد. حال وبسایت DxOMark این گوشی را تحت تست قرار داده و به نظر می‌رسد که نتایج چندان امیدوار کننده نبوده است.

امتیاز دوربین گوشی Galaxy S22 Ultra در بنچمارک DxOMark مشخص شد؛ غیبت در بین 10 گوشی برتر

نسخه اگزینوس گوشی Galaxy S22 Ultra موفق شده در این بنچمارک به امتیاز مجموع 131 دست پیدا نماید که بهبودی 10 واحدی نسبت به S21 Ultra را به نمایش می‌گذارد. با این حال پرچم‌دارانی همچون شیائومی Mi 11 Ultra با 143 امتیاز، پیکسل 6 پرو با 135 امتیاز و آیفون 13 پرو مکس با 137 امتیاز در جایگاه بالاتری قرار دارند.

در نظر داشته باشید که بسیاری ارزیابی‌های این چنینی در بخش دوربین را فاقد ارزش مقایسه‌ای می‌دانند. باید به این نکته اشاره کنیم که دوربین گلکسی S22 اولترا توسط بسیاری از فعالان در دنیای واقعی به تست گذاشته شده که به اعتقاد بسیاری از آیفون 13 پرو مکس بهتر بوده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...