تساوی استقلال و پیکان در نیمه نخست/ «سیلوا»‌ اخراج شد


تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در هفته بیست و...
تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید. «رافائل سیلوا» مدافع استقلال در دقیقه 41 اخراج شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال و پیکان از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه امشب سه‌شنبه در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

قضاوت این مسابقه را «سید رضا مهدوی» با کمک‌های «امیررضا آشور ماهانی» و «احد سلطانی» بر عهده دارند.

استقلال اولین مسابقه خود را در سال جدید در حالی برگزار می‌کند که پرسپولیس نزدیک‌ترین رقیب آبی‌پوشان در بازی مقابل هوادار متوقف شد تا شاگردان مجیدی این شانس را داشته باشند با غلبه مقابل خودروسازان تهرانی شانس‌هایشان را برای قهرمانی لیگ بیست‌ویکم افزایش دهند.

تساوی استقلال و پیکان در نیمه نخست/ «سیلوا»‌ اخراج شد

استقلال که در این فصل دو بار در لیگ برتر و جام حذفی موفق به شکست دادن پیکان شده است به دنبال ثبت سومین پیروزی است.

از طرف دیگر پیکان تیم جوان و سخت‌کوشی است که در پنج بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده است اما به دنبال سنت‌شکنی مقابل استقلال است.

در دقیقه ۱۰، پاس بلند مدافعان استقلال به امیر حسین حسین‌ژاده رسید و این بازیکن توپ را به آماونف سپرد اما شوت بازیکن ازبکستانی استقلال با اختلاف کمی به خارج رفت.

تساوی استقلال و پیکان در نیمه نخست/ «سیلوا»‌ اخراج شد

در دقیقه ۱۴، شوت سنگین ایمان ثابتی با واکنش عالی سیدحسین حسینی به کرنر رفت تا دروازه آبی‌پوشان بسته بماند.

در دقیقه ۱۹، پیکان دو بار تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفت،شوت عادل رغلامی با واکنش سید حسین حسینی برگشت داده شد و در ادامه توپ دوباره به وی رسید تا این بار با پاس عالی محمد قاسمی‌نژاد را در موقعیت مطلوب قرار دهد اما ضربه این بازیکن داخل چهارچوب نبود تا فرهاد مجیدی نفس راحت بکشد.

دقیقه ۳۲، استقلال بهترین موقعیت را برای گلزنی در نیمه نخست به دست آورد. حرکت تکنیکی و شوت فوق‌العاده جعفر سلمانی با واکنش خوب دروازه‌بان پیکان همراه شد تا آه از نهاد تماشاگران حاضر در ورزشگاه بلند شود.

تساوی استقلال و پیکان در نیمه نخست/ «سیلوا»‌ اخراج شد

در دقیقه ۴۱ رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا آبی‌پوشان در نیمه دوم کار سختی را پیش رو داشته باشند.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، رودی ژستد

ترکیب پیکان:

محمد ناصری، امیر حسین رنگرز جدی، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی فرد، علی فرامرزی، اسماعیل بابایی، غلامرضا ثابت ایمانی، علی رمضانی، محمد قاسمی نژاد، مجتبی حقدوست، ابراهیم صالحی


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته