آخرین قیمت دلار و یورو


آخرین قیمت دلار و یورو

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ کانون صرافان در معاملات امروز صبح قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۵۳۱ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۳۰ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده که نسبت به روز شنبه معادل ۲۸ هزار و ۴۴۹ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۵۰ تومان برای فروش...

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ کانون صرافان در معاملات امروز صبح قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۵۳۱ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۳۰ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده که نسبت به روز شنبه معادل ۲۸ هزار و ۴۴۹ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۵۰ تومان برای فروش افزایش حدود ۱۰۰ تومانی را ثبت کرده است.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۹ هزار و ۲۶۸ برای خرید ۲۹ هزار و ۶۲۹ تومان برای فروش قیمت خورده است که نسبت به روز شنبه معادل ۲۹ هزار و ۴۵۷ برای خرید ۲۹هزار و ۸۷۸ تومان برای فروش حدود ۲۰۰ تومان کاهش را ثبت کرده است.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۹۱۹ برای فروش و ۲۷ هزار و ۶۴۲ تومان برای خرید معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز شنبه آن معادل ۲۷ هزار و ۸۹۹ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۶۲۲ تومان برای خرید اندکی افزایش یافته است.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۸۱۰ برای فروش و ۲۸ هزار و ۵۲۳ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته اندکی افزایش یافته است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیش بینی قیمت دلار 10 خرداد 1403