نسخه جدید خودرو جک J4 با امکانات بیشتر به‌زودی در بازار ایران


نسخه جدید خودرو جک J4 با امکانات بیشتر به‌زودی در بازار ایران

شرکت کرمان موتور در راستای پیاده‌سازی قوانین سازمان ملی استاندارد کشور مبنی بر ارتقای استانداردهای ایمنی و عملکردی خودروهای سواری، نسخه جدید...

شرکت کرمان موتور در راستای پیاده‌سازی قوانین سازمان ملی استاندارد کشور مبنی بر ارتقای استانداردهای ایمنی و عملکردی خودروهای سواری، نسخه جدید خودرو جک J4 را با تجهیزات ایمنی ارتقا یافته در شهریورماه سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد.

براین‌اساس، یکی از مهم‌ترین موارد در ایمنی خودروها، مجهز بودن به سیستم کنترل پایداری الکتریکی یا "ESC " است. در نسخه جدید خودروی جک J4 به‌منظور ارتقا ایمنی به ESC مجهز شده است. این سیستم که وظیفه اصلی آن جلوگیری از انحراف خودرو است و تا حد بسیار زیادی می‌تواند مانع از بروز حادثه برای خودرو و انحراف آن از مسیر گردد و اهمیت آن در بهبود ایمنی خودروها باعث شده در بسیاری از کشورها به یک استاندارد اجباری تبدیل شود.

نسخه جدید خودرو جک J4 با امکانات بیشتر به‌زودی در بازار ایرانجک J4 محصول کرمان موتور

از تغییرات در جک J4 جدید می‌توان به ارتقای ترمزهای این خودرو اشاره کرد، به‌طوری‌که سیستم ترمز جک J4 که قبلاً در چرخ‌های عقب از نوع کاسه‌ای در آن استفاده گردیده بود، به نوع دیسکی تغییریافته و بنابراین خودرو در هر چهارچرخ مجهز به ترمزهای دیسکی شده است که عملکرد بهتری نسبت به قبل دارد. ضمن اینکه این تغییر باعث خنک کاری بهتر و کوتاه‌تر شدن زمان عکس‌العمل سیستم به فرامین راننده می‌شود.

نسخه جدید خودرو جک J4 با امکانات بیشتر به‌زودی در بازار ایراننمای عقب جک J4

لزوم تجهیز خودرو به چراغ‌های رانندگی در روز یا دی‌لایت (DRL)از جمله مواردی است که این روزها به‌عنوان یکی از اصول ایمنی در خودروها همواره موردتوجه قرار دارد که این موضوع نیز مدنظر قرار گرفته و محصول جدید جک J4 به چراغ DRL یا چراغ رانندگی در روز تجهیز شده است؛ همچنین در این محصول شاهد اضافه‌شدن سیستم راهنمای نشانگر تعویض دنده یا "GSI " نیز هستیم.

خاطرنشان می‌شود که تمامی موارد مورد اشاره و تغییرات جدید در محصول جک J4، بر اساس استانداردهای روز و سیاست‌های سازمان ملی استاندارد ایران پیاده‌سازی و به‌روزآوری شده است تا بیش‌ازپیش شاهد رضایت مشتریان کرمان موتور از خودروهای تولیدی این شرکت باشیم.

بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور، نسخه جدید خودرو جک J4 در اواخر تابستان امسال روانه بازار شده و جایگزین نسخه قبلی خواهد شد.

مشخصات فنی جک J4
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1499 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 103 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 146 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
جعبه دنده CVT
شتاب 0 تا 100 13.5 ثانیه
حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت
وزن 1110 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4335 طول - 1725 عرض - 1505 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2560 میلیمتر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جت اسکی تارفرم با 120 اسب بخار قدرت و قیمت 68 هزار دلار معرفی شد